NFC mało popularne

NFC mało popularne

Brief.pl / Technologie

Nowe rozwiązania technologiczne takie, jak NFC i augmented reality nie są dobrze znane i używane.

-

Jedynie  9 proc. internautów ma w swoim telefonie technologię NFC, a 3 proc. płaciło w ten sposób - wynika z badania MEC.

W przypadku AR odsetki te w obu przypadkach wynoszą 2 proc. Bardziej popularne stały się QR kody – aplikację do ich odczytywania ma 33 proc. respondentów, a korzystało z niej 26 proc.

 :: ::

Badanie zostało przeprowadzone przez MEC w kwietniu 2013 roku metodą CAWI na próbie N=2259 polskich internautów w wieku powyżej 14. roku życia.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.