NFC mało popularne

NFC mało popularne

Brief.pl / Technologie

Nowe rozwiązania technologiczne takie, jak NFC i augmented reality nie są dobrze znane i używane.

-

Jedynie  9 proc. internautów ma w swoim telefonie technologię NFC, a 3 proc. płaciło w ten sposób - wynika z badania MEC.

W przypadku AR odsetki te w obu przypadkach wynoszą 2 proc. Bardziej popularne stały się QR kody – aplikację do ich odczytywania ma 33 proc. respondentów, a korzystało z niej 26 proc.

 :: ::

Badanie zostało przeprowadzone przez MEC w kwietniu 2013 roku metodą CAWI na próbie N=2259 polskich internautów w wieku powyżej 14. roku życia.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.