Smartfonowa rewolucja od LG?

Smartfonowa rewolucja od LG?

Brief.pl / Technologie

LG zaprezentowało swój nowy flagowy smartfon - G2. Koreański producent chwali się, że jest to rewolucyjny telefon, ponieważ wszystkie jego przyciski znajdują się... z tyłu obudowy.

-

Jak podkreśla LG, zdecydowano się na ten ruch, gdyż takie są oczekiwania użytkowników. Koreańczycy wsłuchali się w głos klientów, tak przynajmniej twierdzą, i uznali, że umieszczenie przycisków z tyłu smartfona sprawi, że wygodniej będzie się z niego korzystać.

LG G2 posiada łącznie trzy przyciski (przycisk włączania/wyłączania telefonu oraz przyciski regulacji głośności), które znajdują się zaraz pod obiektywem aparatu.

Nowy flagowiec LG ma ekran o przekątnej 5,2 cala i rozdzielczości 1080 x 1920 pikseli (423 ppi). Oznacza to, że ekran LG G2 może spokojnie konkurować z wyświetlaczem Samsunga Galaxy S4.

Telefon napędza procesor Qualcomm Snapdragon 800 o taktowaniu wynoszącym aż 2,26 GHz. Pamięć operacyjna to 2 GB RAM, a podręczna to 16 lub 32 GB.

System operacyjny, pod którym funkcjonuje LG G2 to Android 4.2.2 z nakładką producenta, dość brzydka z resztą.

LG trzeba oddać, że przyciski znajdujące się na "plecach" smartfona to swoista innowacja, ale czy będzie ona rzeczywiście przełomowa będziemy mieli okazję się jeszcze przekonać. Z pewności jest to duże ułatwienie dla tych użytkowników, którzy uwielbiają sami sobie robić zdjęcia, czyli tzw. "selfies".

Źródło: komunikat prasowy LG

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.