Pop-up store Mercedesa

Pop-up store Mercedesa

Brief.pl / Inspiracje

Warszawa jest pierwszym miastem na świecie, w którym Mercedes-Benz uruchomił nowy model marketingowy. Na Powiślu powstał pawilon typu pop-up store.

-

Mercedes-Benz opracował plan rozwoju do roku 2020. Jednym z jej elementów jest nowa strategia wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu "Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience". Jej najważniejsze obszary dotyczą działań w zakresie marketingu i sprzedaży oraz obsługi klientów w segmencie premium.

W ramach nowej strategii firma tworzy tymczasowe pawilony (pop-up stores) w centrum miast, które mają pomóc w dotarciu do potencjalnych klientów.

Warszawa jest jednym z dwóch, obok Hamburga, miast pilotażowych projektu. Warszawska Stacja Mercedes przez trzy miesiące ma wzbogacać ofertę kulturalną Powiśla. Na powierzchni ponad 200 mkw. znajdują się: kawiarnia z tarasem, kącik dla dzieci, przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże oraz koncerty otwarte dla szerokiej publiczności. Zapewniony jest także bezpłatny serwis rowerowy, można poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower – smart e-bike. Przestrzeń Stacji Mercedes to także miejsce prezentacji samochodów - m.in. kompaktowych modeli Klasy A i CLA.

- Nasza koncepcja polega na wyjściu do klientów i spotykaniu się z nimi w ich naturalnym otoczeniu. Jak się okazuje to świetnie działa – w ciągu 10 pierwszych dni działalności Stację odwiedziło ponad 3 tys. gości – mówi Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. - W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa, co  stanowi 30 proc. więcej jazd testowych niż w analogicznym okresie w firmowym salonie Mercedes-Benz Warszawa przy ulicy Daimlera 1. Wybór Warszawy świadczy o tym, że koncern Daimler AG dostrzega dynamiczny rozwój Polski i jej stolicy – dodaje Kowollik. Projekt w Niemczech ma być wdrożony jeszcze w tym roku.

 

Inicjatorem i sponsorem projektu Stacja Mercedes są Mercedes-Benz Polska i salon firmowy Mercedes-Benz Warszawa przy współpracy z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA. Program Stacji opracowany został przez Mercedes-Benz, Grupę Warszawa i Fundację Bęc Zmiana.

Stacja Mercedes znajduje się na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja w Warszawie.

Mobilni sprzedawcy

Strategia „Mercedes-Benz 2020 - Best Customer Experience” zakłada również działanie mobilnych sprzedawców. Specjalnie wyszkoleni doradcy wykorzystujący mobilny internet służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Mobilny asystent sprzedaży to nowy profil zawodowy Mercedes-Benz. W ten sposób marka chce dostosować się do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb klientów. Pierwsi mobilni asystenci są już do dyspozycji klientów właśnie w Stacji Mercedes.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.