Pop-up store Mercedesa

Pop-up store Mercedesa

Brief.pl / Inspiracje

Warszawa jest pierwszym miastem na świecie, w którym Mercedes-Benz uruchomił nowy model marketingowy. Na Powiślu powstał pawilon typu pop-up store.

-

Mercedes-Benz opracował plan rozwoju do roku 2020. Jednym z jej elementów jest nowa strategia wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu "Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience". Jej najważniejsze obszary dotyczą działań w zakresie marketingu i sprzedaży oraz obsługi klientów w segmencie premium.

W ramach nowej strategii firma tworzy tymczasowe pawilony (pop-up stores) w centrum miast, które mają pomóc w dotarciu do potencjalnych klientów.

Warszawa jest jednym z dwóch, obok Hamburga, miast pilotażowych projektu. Warszawska Stacja Mercedes przez trzy miesiące ma wzbogacać ofertę kulturalną Powiśla. Na powierzchni ponad 200 mkw. znajdują się: kawiarnia z tarasem, kącik dla dzieci, przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże oraz koncerty otwarte dla szerokiej publiczności. Zapewniony jest także bezpłatny serwis rowerowy, można poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower – smart e-bike. Przestrzeń Stacji Mercedes to także miejsce prezentacji samochodów - m.in. kompaktowych modeli Klasy A i CLA.

- Nasza koncepcja polega na wyjściu do klientów i spotykaniu się z nimi w ich naturalnym otoczeniu. Jak się okazuje to świetnie działa – w ciągu 10 pierwszych dni działalności Stację odwiedziło ponad 3 tys. gości – mówi Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. - W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa, co  stanowi 30 proc. więcej jazd testowych niż w analogicznym okresie w firmowym salonie Mercedes-Benz Warszawa przy ulicy Daimlera 1. Wybór Warszawy świadczy o tym, że koncern Daimler AG dostrzega dynamiczny rozwój Polski i jej stolicy – dodaje Kowollik. Projekt w Niemczech ma być wdrożony jeszcze w tym roku.

 

Inicjatorem i sponsorem projektu Stacja Mercedes są Mercedes-Benz Polska i salon firmowy Mercedes-Benz Warszawa przy współpracy z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA. Program Stacji opracowany został przez Mercedes-Benz, Grupę Warszawa i Fundację Bęc Zmiana.

Stacja Mercedes znajduje się na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja w Warszawie.

Mobilni sprzedawcy

Strategia „Mercedes-Benz 2020 - Best Customer Experience” zakłada również działanie mobilnych sprzedawców. Specjalnie wyszkoleni doradcy wykorzystujący mobilny internet służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Mobilny asystent sprzedaży to nowy profil zawodowy Mercedes-Benz. W ten sposób marka chce dostosować się do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb klientów. Pierwsi mobilni asystenci są już do dyspozycji klientów właśnie w Stacji Mercedes.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.