Pop-up store Mercedesa

Pop-up store Mercedesa

Brief.pl / Inspiracje

Warszawa jest pierwszym miastem na świecie, w którym Mercedes-Benz uruchomił nowy model marketingowy. Na Powiślu powstał pawilon typu pop-up store.

-

Mercedes-Benz opracował plan rozwoju do roku 2020. Jednym z jej elementów jest nowa strategia wzrostu w zakresie sprzedaży i marketingu "Mercedes-Benz 2020 – Best Customer Experience". Jej najważniejsze obszary dotyczą działań w zakresie marketingu i sprzedaży oraz obsługi klientów w segmencie premium.

W ramach nowej strategii firma tworzy tymczasowe pawilony (pop-up stores) w centrum miast, które mają pomóc w dotarciu do potencjalnych klientów.

Warszawa jest jednym z dwóch, obok Hamburga, miast pilotażowych projektu. Warszawska Stacja Mercedes przez trzy miesiące ma wzbogacać ofertę kulturalną Powiśla. Na powierzchni ponad 200 mkw. znajdują się: kawiarnia z tarasem, kącik dla dzieci, przestrzeń wystawowa przeznaczona na wykłady, wernisaże oraz koncerty otwarte dla szerokiej publiczności. Zapewniony jest także bezpłatny serwis rowerowy, można poćwiczyć jazdę na symulatorze i przetestować elektryczny rower – smart e-bike. Przestrzeń Stacji Mercedes to także miejsce prezentacji samochodów - m.in. kompaktowych modeli Klasy A i CLA.

- Nasza koncepcja polega na wyjściu do klientów i spotykaniu się z nimi w ich naturalnym otoczeniu. Jak się okazuje to świetnie działa – w ciągu 10 pierwszych dni działalności Stację odwiedziło ponad 3 tys. gości – mówi Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz Polska. - W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi modelami Mercedesa, co  stanowi 30 proc. więcej jazd testowych niż w analogicznym okresie w firmowym salonie Mercedes-Benz Warszawa przy ulicy Daimlera 1. Wybór Warszawy świadczy o tym, że koncern Daimler AG dostrzega dynamiczny rozwój Polski i jej stolicy – dodaje Kowollik. Projekt w Niemczech ma być wdrożony jeszcze w tym roku.

 

Inicjatorem i sponsorem projektu Stacja Mercedes są Mercedes-Benz Polska i salon firmowy Mercedes-Benz Warszawa przy współpracy z Fundacją Bęc Zmiana, Grupą Warszawa oraz warszawską pracownią projektową WWAA. Program Stacji opracowany został przez Mercedes-Benz, Grupę Warszawa i Fundację Bęc Zmiana.

Stacja Mercedes znajduje się na rogu ul. Kruczkowskiego i al. 3 Maja w Warszawie.

Mobilni sprzedawcy

Strategia „Mercedes-Benz 2020 - Best Customer Experience” zakłada również działanie mobilnych sprzedawców. Specjalnie wyszkoleni doradcy wykorzystujący mobilny internet służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe. Mobilny asystent sprzedaży to nowy profil zawodowy Mercedes-Benz. W ten sposób marka chce dostosować się do postępującej cyfryzacji i zmieniających się potrzeb klientów. Pierwsi mobilni asystenci są już do dyspozycji klientów właśnie w Stacji Mercedes.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.