Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Brief.pl / Ludzie

Łukasz Gromkowski dołączył do działu kreacji agencji reklamowej Lowe Warsaw. Będzie tworzył team kreatywny z Bartkiem Białym.

-

Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał jako dziennikarz "Pulsu Biznesu".

Jako copywriter pracował w Testardo Red Cell, Young&Rubicam oraz Saatchi&Saatchi, dla takich firm i marek jak: Orange, P&G, Cadbury Wedel, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Lexus, Danone, Novartis czy dziennik "Polska The Times". Na koncie ma nagrodę KTR oraz Silver Drum.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.