Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Brief.pl / Ludzie

Łukasz Gromkowski dołączył do działu kreacji agencji reklamowej Lowe Warsaw. Będzie tworzył team kreatywny z Bartkiem Białym.

-

Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał jako dziennikarz "Pulsu Biznesu".

Jako copywriter pracował w Testardo Red Cell, Young&Rubicam oraz Saatchi&Saatchi, dla takich firm i marek jak: Orange, P&G, Cadbury Wedel, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Lexus, Danone, Novartis czy dziennik "Polska The Times". Na koncie ma nagrodę KTR oraz Silver Drum.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.