Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Brief.pl / Ludzie

Łukasz Gromkowski dołączył do działu kreacji agencji reklamowej Lowe Warsaw. Będzie tworzył team kreatywny z Bartkiem Białym.

-

Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał jako dziennikarz "Pulsu Biznesu".

Jako copywriter pracował w Testardo Red Cell, Young&Rubicam oraz Saatchi&Saatchi, dla takich firm i marek jak: Orange, P&G, Cadbury Wedel, Maspex, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Lexus, Danone, Novartis czy dziennik "Polska The Times". Na koncie ma nagrodę KTR oraz Silver Drum.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.