wp - grudzien 2016

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

Brief.pl / Aktualności

Rusza pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2013 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów.

-

Do 13 września br. można nadsyłać – bezpłatnie dla członków e-Izby - zgłoszenia w dwóch głównych kategoriach: brandingowej oraz sprzedażowej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Najlepsza Obsługę Klienta.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach:

- Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku.

- Sukces roku - za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek.

- Innowacja roku – za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne,

- Kampania roku – dla najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi - czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci - oraz Przełamanie nieufności, czyli nagrody za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je.

- W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu. Wręczenie nagród laureatom e-Commerce Polska awards 2013 odbędzie się 24 października br.

Szczegółowy na Eventy.ecommercepolska.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.