e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

Brief.pl / Aktualności

Rusza pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2013 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów.

-

Do 13 września br. można nadsyłać – bezpłatnie dla członków e-Izby - zgłoszenia w dwóch głównych kategoriach: brandingowej oraz sprzedażowej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Najlepsza Obsługę Klienta.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach:

- Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku.

- Sukces roku - za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek.

- Innowacja roku – za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne,

- Kampania roku – dla najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi - czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci - oraz Przełamanie nieufności, czyli nagrody za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je.

- W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu. Wręczenie nagród laureatom e-Commerce Polska awards 2013 odbędzie się 24 października br.

Szczegółowy na Eventy.ecommercepolska.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.