e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

Brief.pl / Aktualności

Rusza pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2013 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów.

-

Do 13 września br. można nadsyłać – bezpłatnie dla członków e-Izby - zgłoszenia w dwóch głównych kategoriach: brandingowej oraz sprzedażowej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Najlepsza Obsługę Klienta.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach:

- Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku.

- Sukces roku - za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek.

- Innowacja roku – za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne,

- Kampania roku – dla najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi - czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci - oraz Przełamanie nieufności, czyli nagrody za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je.

- W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu. Wręczenie nagród laureatom e-Commerce Polska awards 2013 odbędzie się 24 października br.

Szczegółowy na Eventy.ecommercepolska.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.