e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

e-Commerce Polska nagrodzi sklepy

Brief.pl / Aktualności

Rusza pierwsza edycja konkursu e-Commerce Polska awards 2013 organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów.

-

Do 13 września br. można nadsyłać – bezpłatnie dla członków e-Izby - zgłoszenia w dwóch głównych kategoriach: brandingowej oraz sprzedażowej.

Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Najlepsza Obsługę Klienta.

W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach:

- Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku.

- Sukces roku - za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które  wywarło największy wpływ na e-rynek.

- Innowacja roku – za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne,

- Kampania roku – dla najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne.

W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (Strona roku). Przyznane będą również statuetki Strona przyjazna klientowi - czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci - oraz Przełamanie nieufności, czyli nagrody za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je.

- W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług.- podsumowuje Patrycja Sass- Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.

27 września jury ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach konkursu. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu. Wręczenie nagród laureatom e-Commerce Polska awards 2013 odbędzie się 24 października br.

Szczegółowy na Eventy.ecommercepolska.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?