Miasto też człowiek: Poznań

Miasto też człowiek: Poznań

Brief for Poland / Inspiracje

Poznań to facet w średnim wieku, fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk, uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów... Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

-

POZNAŃ

Poznań to facet w średnim wieku. Straszny realista, choć czasami coś go ciągnie do wygłupów. Generalnie – fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk.

Oszczędza pieniądze, jeździ nad polskie morze do Mielna, w porywie szaleństwa wyskoczy „na Chorwację”, a czasem dociera nawet do Hurghady.

Jest bardzo racjonalny, inteligentny i niespełniony. Zasadniczy i poukładany. Uprzejmy, miły i przewidywalny. Dobrze wykształcony, szkoli się na bieżąco, rozwija nieustannie. Dba o dom, ogród, jest sumienny i solidny w pracy.

Łączy w sobie dziewiętnastowieczne ideały pracy organicznej oraz pracy u podstaw, świadomie pielęgnuje wielkopolskie tradycje porządkowania rzeczywistości i z tej perspektywy również uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów. Kolacje jada w domu, nie w restauracji.

W pewnym sensie akceptuje i lubi stereotypy, których jest twórcą i tworzywem.



::

Przeczytaj także:
Miasto też człowiek: Warszawa
Miasto też człowiek: Kraków
Miasto też człowiek: Łódź
Miasto też człowiek: Katowice

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.