Miasto też człowiek: Poznań

Miasto też człowiek: Poznań

Brief for Poland / Inspiracje

Poznań to facet w średnim wieku, fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk, uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów... Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

-

POZNAŃ

Poznań to facet w średnim wieku. Straszny realista, choć czasami coś go ciągnie do wygłupów. Generalnie – fachowiec, introwertyk, domator, trochę mruk.

Oszczędza pieniądze, jeździ nad polskie morze do Mielna, w porywie szaleństwa wyskoczy „na Chorwację”, a czasem dociera nawet do Hurghady.

Jest bardzo racjonalny, inteligentny i niespełniony. Zasadniczy i poukładany. Uprzejmy, miły i przewidywalny. Dobrze wykształcony, szkoli się na bieżąco, rozwija nieustannie. Dba o dom, ogród, jest sumienny i solidny w pracy.

Łączy w sobie dziewiętnastowieczne ideały pracy organicznej oraz pracy u podstaw, świadomie pielęgnuje wielkopolskie tradycje porządkowania rzeczywistości i z tej perspektywy również uważa się za nieco lepszego od swoich sąsiadów. Kolacje jada w domu, nie w restauracji.

W pewnym sensie akceptuje i lubi stereotypy, których jest twórcą i tworzywem.



::

Przeczytaj także:
Miasto też człowiek: Warszawa
Miasto też człowiek: Kraków
Miasto też człowiek: Łódź
Miasto też człowiek: Katowice

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.