wp - grudzien 2016

Dział kreacji DDB Warszawa rośnie w siłę

Dział kreacji DDB Warszawa rośnie w siłę

Brief.pl / Ludzie

Dział kreacji DDB Warszawa wzbogacił się o dwa nowe teamy kreatywne oraz senior graphic designera.

-

Agencja DDB Warszawa zatrudniła pięciu nowych kreatywnych: Izabelę Wit, Jana Mirosława, Marcina Bondara, Michała Kamińskiego oraz Marię Stangel.

Izabela Wit (art director) i Jan Mirosław (copywriter) przeszli do DDB z agencji Brain, gdzie wspólnie pracowali dla ING Banku Śląskiego oraz Ernst & Joung.

Marcin Bondar (copywriter) i Michał Kamiński (art director) pracowali do tej pory w Ogilvy & Mather Advertising m.in. dla Banku Zachodniego WBK.

Maria Stangel (senior graphic designer) zdobywała swoje doświadczenie podczas pracy w Arnold Worldwide w Bostonie oraz biurze marketingu w Massachusetts College of Art and Design. Projektowanie graficzne kształciła natomiast w studio NLXL w Hadze, NL oraz Make (Prism+) w Birmingham.

Agencja zapowiada, że to nie koniec zmian.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.