Dział kreacji DDB Warszawa rośnie w siłę

Dział kreacji DDB Warszawa rośnie w siłę

Brief.pl / Ludzie

Dział kreacji DDB Warszawa wzbogacił się o dwa nowe teamy kreatywne oraz senior graphic designera.

-

Agencja DDB Warszawa zatrudniła pięciu nowych kreatywnych: Izabelę Wit, Jana Mirosława, Marcina Bondara, Michała Kamińskiego oraz Marię Stangel.

Izabela Wit (art director) i Jan Mirosław (copywriter) przeszli do DDB z agencji Brain, gdzie wspólnie pracowali dla ING Banku Śląskiego oraz Ernst & Joung.

Marcin Bondar (copywriter) i Michał Kamiński (art director) pracowali do tej pory w Ogilvy & Mather Advertising m.in. dla Banku Zachodniego WBK.

Maria Stangel (senior graphic designer) zdobywała swoje doświadczenie podczas pracy w Arnold Worldwide w Bostonie oraz biurze marketingu w Massachusetts College of Art and Design. Projektowanie graficzne kształciła natomiast w studio NLXL w Hadze, NL oraz Make (Prism+) w Birmingham.

Agencja zapowiada, że to nie koniec zmian.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.