Jak oceniane jest warszawskie metro?

Jak oceniane jest warszawskie metro?

Brief for Poland / Aktualności

Mieszkańcy stolicy po raz dziewiąty oceniali funkcjonowanie warszawskiego metra. Odsetek zadowolonych pasażerów znów przekroczył poziom 90 proc. Ulubioną stacją warszawiaków okazał się Plac Wilsona, który wyprzedził w tym rankingu Stare Bielany.

-

93,9 proc. osób, które wzięło udział w badaniu oceniło jego funkcjonowanie jako dobre i  bardzo dobre.

Warszawiacy docenili również częstotliwość kursowania pociągów metra. 87 proc. badanych wypowiedziało się pozytywnie o częstotliwości w godzinach porannych oraz południowych i popołudniowych (od godz. 4.00 do godz. 9.00 rano i od godz. 9.00 do godz. 14.00), natomiast odsetek osób zadowolonych z częstotliwości kursowania w godzinach wieczornych (19.00 – 24.00) wyniósł 74 proc.

Wysoko oceniono również punktualność kursowania - 94 proc. pozytywnych ocen, szybkość jazdy – 91 proc. oraz bezpieczeństwo – 92 proc. respondentów. Dość wysokie noty – 84 proc. otrzymał również system informacji w wagonach i na stacjach metra. Zadowolonych z udogodnień dla osób niepełnosprawnych było 61 proc. osób.

Najpopularniejszą stacją okazał się Plac Wilsona. Swój głos właśnie na tę stację oddało aż 10,9 proc. osób. Druga stacja w rankingu - Stare Bielany otrzymała 6,4 proc. głosów, a trzecia - Wilanowska 4,4 proc.

Badanie zostało przeprowadzone jeszcze przed wyłączeniem z ruchu dwóch stacji, także prawdopodobnie dziś wyniki nie byłyby tak pozytywne.

::

Badanie, na zlecenie spółki Metro Warszawskie, przeprowadziła w czerwcu firma Communication Service. Wzięło w nim udział ponad 1500 respondentów. Pasażerowie oceniali m.in. częstotliwość kursowania oraz inne wybrane aspekty, dotyczące funkcjonowania metra – punktualność, bezpieczeństwo, czystość w wagonach i na stacjach, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, system informacji, wyposażenie oraz pracę poszczególnych służb metra. Z jego wynikami będzie się można zapoznać na stronie przewoźnika.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.