Jak oceniane jest warszawskie metro?

Jak oceniane jest warszawskie metro?

Brief for Poland / Aktualności

Mieszkańcy stolicy po raz dziewiąty oceniali funkcjonowanie warszawskiego metra. Odsetek zadowolonych pasażerów znów przekroczył poziom 90 proc. Ulubioną stacją warszawiaków okazał się Plac Wilsona, który wyprzedził w tym rankingu Stare Bielany.

-

93,9 proc. osób, które wzięło udział w badaniu oceniło jego funkcjonowanie jako dobre i  bardzo dobre.

Warszawiacy docenili również częstotliwość kursowania pociągów metra. 87 proc. badanych wypowiedziało się pozytywnie o częstotliwości w godzinach porannych oraz południowych i popołudniowych (od godz. 4.00 do godz. 9.00 rano i od godz. 9.00 do godz. 14.00), natomiast odsetek osób zadowolonych z częstotliwości kursowania w godzinach wieczornych (19.00 – 24.00) wyniósł 74 proc.

Wysoko oceniono również punktualność kursowania - 94 proc. pozytywnych ocen, szybkość jazdy – 91 proc. oraz bezpieczeństwo – 92 proc. respondentów. Dość wysokie noty – 84 proc. otrzymał również system informacji w wagonach i na stacjach metra. Zadowolonych z udogodnień dla osób niepełnosprawnych było 61 proc. osób.

Najpopularniejszą stacją okazał się Plac Wilsona. Swój głos właśnie na tę stację oddało aż 10,9 proc. osób. Druga stacja w rankingu - Stare Bielany otrzymała 6,4 proc. głosów, a trzecia - Wilanowska 4,4 proc.

Badanie zostało przeprowadzone jeszcze przed wyłączeniem z ruchu dwóch stacji, także prawdopodobnie dziś wyniki nie byłyby tak pozytywne.

::

Badanie, na zlecenie spółki Metro Warszawskie, przeprowadziła w czerwcu firma Communication Service. Wzięło w nim udział ponad 1500 respondentów. Pasażerowie oceniali m.in. częstotliwość kursowania oraz inne wybrane aspekty, dotyczące funkcjonowania metra – punktualność, bezpieczeństwo, czystość w wagonach i na stacjach, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, system informacji, wyposażenie oraz pracę poszczególnych służb metra. Z jego wynikami będzie się można zapoznać na stronie przewoźnika.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.