Aplikacje za 4 mln dolarów

Aplikacje za 4 mln dolarów

Brief.pl / Technologie

Samsung zorganizował konkurs dla deweloperów aplikacji mobilnych z łączną sumą nagród przekraczającą 4 mln dol. Zadanie: stworzyć aplikację na mobilny system operacyjny Tizen.

-

Tizen App Challenge, bo tak nazywa się ten konkurs, podzielony jest na dwie kategorie: Gry i Inne Aplikacje. Deweloper, który stworzy najlepszą grę zdobędzie 200 tys. dol., a zwycięzca drugiej kategorii 120 tys. dol. Konkurs trwa do 1 listopada 2013 roku.

- W związku z tym, że duża część kodu systemu Tizen powstaje w Polsce, mam nadzieję że polscy programiści wezmą licznie udział w konkursie Tizen App Challenge. W poprzednich konkursach, które były organizowane przez firmę Samsung, deweloperzy z Polski byli jednymi z laureatów, co pozwoliło im na wspaniały start kariery i założenie lub rozwój własnych firm – zauważa Jarosław Szponar, Application Specialist w Samsung Electronics Polska cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym.

Tizen to mobilny system operacyjny tworzony przez Samusunga we współpracy z Intelem i w oparciu o Linuxa. Jeszcze nie wiadomo kiedy na rynku pojawią się pierwsze urządzenia wykorzystujące ten system.

W zamyśle jego twórców, ma to być silna konkurencja dla iOSAndroida, czyli najpopularniejszych obecnie systemów operacyjnych na urządzenia mobilne, choć w tej chwili wydaje się mało prawdopodobne, żeby Tizen mógł konkurować z mobilnymi gigantami.

Znamienne jest jednak to, że "w cenie" w trakcie Tizen App Challenge są gry na urządzenia mobilne - ten segment rynku nowych technologii ma szansę na bardzo dynamiczny wzrost w kolejnych latach.

Źródło: inf. prasowa Samsung Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.