Aplikacje za 4 mln dolarów

Aplikacje za 4 mln dolarów

Brief.pl / Technologie

Samsung zorganizował konkurs dla deweloperów aplikacji mobilnych z łączną sumą nagród przekraczającą 4 mln dol. Zadanie: stworzyć aplikację na mobilny system operacyjny Tizen.

-

Tizen App Challenge, bo tak nazywa się ten konkurs, podzielony jest na dwie kategorie: Gry i Inne Aplikacje. Deweloper, który stworzy najlepszą grę zdobędzie 200 tys. dol., a zwycięzca drugiej kategorii 120 tys. dol. Konkurs trwa do 1 listopada 2013 roku.

- W związku z tym, że duża część kodu systemu Tizen powstaje w Polsce, mam nadzieję że polscy programiści wezmą licznie udział w konkursie Tizen App Challenge. W poprzednich konkursach, które były organizowane przez firmę Samsung, deweloperzy z Polski byli jednymi z laureatów, co pozwoliło im na wspaniały start kariery i założenie lub rozwój własnych firm – zauważa Jarosław Szponar, Application Specialist w Samsung Electronics Polska cytowany w oficjalnym komunikacie prasowym.

Tizen to mobilny system operacyjny tworzony przez Samusunga we współpracy z Intelem i w oparciu o Linuxa. Jeszcze nie wiadomo kiedy na rynku pojawią się pierwsze urządzenia wykorzystujące ten system.

W zamyśle jego twórców, ma to być silna konkurencja dla iOSAndroida, czyli najpopularniejszych obecnie systemów operacyjnych na urządzenia mobilne, choć w tej chwili wydaje się mało prawdopodobne, żeby Tizen mógł konkurować z mobilnymi gigantami.

Znamienne jest jednak to, że "w cenie" w trakcie Tizen App Challenge są gry na urządzenia mobilne - ten segment rynku nowych technologii ma szansę na bardzo dynamiczny wzrost w kolejnych latach.

Źródło: inf. prasowa Samsung Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.