Klienci boją się nowych pomysłów

Klienci boją się nowych pomysłów

Magazyn / Inspiracje

Iwo Zaniewski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji PZL o pracy dla marki Frugo

-

Czy fakt, że marka została niegdyś uznana za "kultową" jest ułatwieniem czy utrudnieniem przy obecnej pracy nad marką? A może w ogóle nie wpływa to na pracę agencji kreatywnej?

Dla mnie jest to ułatwienie. Mam wrażenie, że sporo osób czeka na te reklamy, bo wcześniej ich bawiły i zaskakiwały. Teraz pewnie chciałyby zobaczyć coś nowego na tym samym poziomie. To jest wyzwanie, które mobilizuje i przez to ułatwia mi proces twórczy.

Ta sytuacja daje również większe szanse na zaakceptowanie pomysłu przez klienta. Nie jest to może problem aktualnego właściciela marki, ale jak ogólnie wiadomo klienci boją się prawdziwie nowych pomysłów i bardziej złożonych konstrukcji scenariuszowych, uważając je za zbyt trudne dla widzów. Jeśli celem staje się osiągnięcie uznania dla samej reklamy - i dopiero przez to dla produktu - to takie bardziej wyrafinowane pomysły mają ułatwioną drogę do realizacji. To również sprzyja wymyślaniu.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.