Klienci boją się nowych pomysłów

Klienci boją się nowych pomysłów

Magazyn / Inspiracje

Iwo Zaniewski, założyciel i dyrektor kreatywny agencji PZL o pracy dla marki Frugo

-

Czy fakt, że marka została niegdyś uznana za "kultową" jest ułatwieniem czy utrudnieniem przy obecnej pracy nad marką? A może w ogóle nie wpływa to na pracę agencji kreatywnej?

Dla mnie jest to ułatwienie. Mam wrażenie, że sporo osób czeka na te reklamy, bo wcześniej ich bawiły i zaskakiwały. Teraz pewnie chciałyby zobaczyć coś nowego na tym samym poziomie. To jest wyzwanie, które mobilizuje i przez to ułatwia mi proces twórczy.

Ta sytuacja daje również większe szanse na zaakceptowanie pomysłu przez klienta. Nie jest to może problem aktualnego właściciela marki, ale jak ogólnie wiadomo klienci boją się prawdziwie nowych pomysłów i bardziej złożonych konstrukcji scenariuszowych, uważając je za zbyt trudne dla widzów. Jeśli celem staje się osiągnięcie uznania dla samej reklamy - i dopiero przez to dla produktu - to takie bardziej wyrafinowane pomysły mają ułatwioną drogę do realizacji. To również sprzyja wymyślaniu.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.