One Today – nowa aplikacja Google dla NGO

One Today – nowa aplikacja Google dla NGO

Brief.pl / Technologie

Google uruchomił wersję testową aplikacji mobilnej na Android umożliwiającej przekazanie 1 dolara dziennie na wybraną organizację non – profit. „Aplikacja ta ma ułatwić kontakt między darczyńcami a organizacjami NGO i nadać działalności charytatywnej bardziej społecznościowy charakter” – komentuje Marcin Stojak z agencji marketingowej Timgu, certyfikowanego partnera Google w programie Google Grants dla OPP.

-

Po ściągnięciu aplikacji, użytkownikowi codziennie będą wyświetlane projekty charytatywne. Wśród nich będzie mógł wybrać jeden – każdego dnia inny, na który przekaże 1 dolara. Swoją aktywnością będzie mógł podzielić się z innymi za pomocą mediów społecznościowych, jak również dofinansować projekty wspierane już przez znajomych.

- Tym sposobem można uzbierać więcej mniejszych kwot, co w dłuższej perspektywie może się okazać skuteczniejsze niż przekazywanie raz do roku większej sumy – ocenia Marcin Stojak.

Na razie aplikacja jest dostępna tylko na użytkowników Androida w Stanach Zjednoczonych, którzy otrzymali zaproszenie do aplikacji. Dla szerszej grupy będzie do ściągnięcia wkrótce na stronie Google play.

Pod hasłem „Do a little. Change a lot.” Google wspiera projekty mające na celu zmienienie świata, dla których nawet drobna kwota ma znaczenie, są to m.in. dostęp do edukacji w Laosie, sadzenie drzew w Kenii czy ochrona nosorożców.

Z One Today mogą skorzystać  tylko organizacje NGO, które już uczestniczą w programie Google for non profits. W każdej chwili mogą dołączyć nowe. W Polsce są to organizacje pożytku publicznego, które korzystają z darmowych AdWords w programie Google Grants. Wkrótce aplikacja ma być dostępna również w innych krajach.

Tagi:

Timgu Google NGO

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.