One Today – nowa aplikacja Google dla NGO

One Today – nowa aplikacja Google dla NGO

Brief.pl / Technologie

Google uruchomił wersję testową aplikacji mobilnej na Android umożliwiającej przekazanie 1 dolara dziennie na wybraną organizację non – profit. „Aplikacja ta ma ułatwić kontakt między darczyńcami a organizacjami NGO i nadać działalności charytatywnej bardziej społecznościowy charakter” – komentuje Marcin Stojak z agencji marketingowej Timgu, certyfikowanego partnera Google w programie Google Grants dla OPP.

-

Po ściągnięciu aplikacji, użytkownikowi codziennie będą wyświetlane projekty charytatywne. Wśród nich będzie mógł wybrać jeden – każdego dnia inny, na który przekaże 1 dolara. Swoją aktywnością będzie mógł podzielić się z innymi za pomocą mediów społecznościowych, jak również dofinansować projekty wspierane już przez znajomych.

- Tym sposobem można uzbierać więcej mniejszych kwot, co w dłuższej perspektywie może się okazać skuteczniejsze niż przekazywanie raz do roku większej sumy – ocenia Marcin Stojak.

Na razie aplikacja jest dostępna tylko na użytkowników Androida w Stanach Zjednoczonych, którzy otrzymali zaproszenie do aplikacji. Dla szerszej grupy będzie do ściągnięcia wkrótce na stronie Google play.

Pod hasłem „Do a little. Change a lot.” Google wspiera projekty mające na celu zmienienie świata, dla których nawet drobna kwota ma znaczenie, są to m.in. dostęp do edukacji w Laosie, sadzenie drzew w Kenii czy ochrona nosorożców.

Z One Today mogą skorzystać  tylko organizacje NGO, które już uczestniczą w programie Google for non profits. W każdej chwili mogą dołączyć nowe. W Polsce są to organizacje pożytku publicznego, które korzystają z darmowych AdWords w programie Google Grants. Wkrótce aplikacja ma być dostępna również w innych krajach.

Tagi:

Timgu Google NGO

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.