Kreatywne sylwetki: Unilever

Kreatywne sylwetki: Unilever

Magazyn / Inspiracje

Tradycyjnie już w wakacyjnym wydaniu "Briefu" prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych. Jak eksperci wyobrażają sobie osobowości znanych brandów? Dziś przedstawiamy markę Unilever.

-

Unilever

 

Agnieszka Kwaśniewska, managing partner, Saatchi&Saatchi Think Tank

Kobieta, która, mimo starszego już wieku, zachowuje dużo witalności oraz chęci do działania. Całe życie była bardzo aktywna i nie widzi powodu, aby to zmieniać. Prowadzi niewielki pensjonat z restauracją, które swoją popularność zawdzięczają miłej, domowej atmosferze oraz charyzmatycznej postaci właścicielki. Pensjonat jest znany w okolicy i nigdy nie narzeka na brak gości. Restauracja ma swoich stałych bywalców. Jest wśród nich grono lokalnych adoratorów, którzy na równi z kuchnią, cenią sobie możliwość rozmowy i przebywania w towarzystwie właścicielki. Ta restauracja to dla niej zdecydowanie więcej niż biznes. Daje jej możliwość kontaktu z ludźmi, a ona niewątpliwie lubi ludzi i jest ich ciekawa.

Nikt, kto odwiedził to miejsce choćby dwa razy, nie będzie czuł się w nim anonimowy. Oprócz gości stale otacza ją grono bliższych lub dalszych krewnych. Jest nestorką rodu, która stanowi wzór i jest wsparciem dla reszty członków rodziny. Choć dzieci usamodzielniły się i częściowo wyjechały do innych miast, kilka razy do roku wszyscy spotykają się u niej w domu przy okazji ważnych uroczystości. Jest zaangażowana w sprawy rodziny. Choć na co dzień bardzo ciepła i serdeczna, potrafi również zdecydowanie zwrócić uwagę, gdy nie podoba się jej czyjeś postępowanie. Lubi być dobrze poinformowana i bywa nieco apodyktyczna. Koniec końców, wszyscy wiedzą, że robi to w dobrej wierze i z miłością – dlatego bardzo liczą się z jej zdaniem.

:: ::

Paweł Merecz, chief creative officer, Publicis

Unilever to człowiek renesansu. Ale też tajemnicza szara eminencja – stateczny mentor, który pociąga za sznurki, pozostając niewidocznym. Interesuje się wszystkim i, czego nie dotknie, zazwyczaj zamienia w złoto. Przy tym ojciec rodziny – ba! – założyciel rodu, do którego należą nie lada osobistości. Nigdy na świeczniku, jest trochę jak Yeti – słyszało się o nim, ale nikt go nie widział. A tu się okazuje, że do faceta pół miasta należy! Perfekcjonista i konserwatysta. Wyznaje kult pracy, ma żelazne zasady, sam sobie wszystko zawdzięcza. Do raz obranego celu dąży uparcie, bezkompromisowo.

 

:: ::

Więcej "kreatywnych sylwetek" marek można znaleźć w wakacyjnym wydaniu miesięcznika "Brief", który w całości poświęcony jest sile marki. Zachęcamy do lektury!

Inne "portrety pamięciowe" można także znaleźć w dziale INSPIRACJE.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.