Masz kłopoty z zajściem w ciążę? Jest na to aplikacja!

Masz kłopoty z zajściem w ciążę? Jest na to aplikacja!

Brief.pl / Technologie

Big data wkracza na nowe obszary naszego życia - aplikacja Glow ma zbierając i analizując dane pomagać parom bezskutecznie starającym się o dziecko zajść w ciążę. Za projektem stoi Max Levchin, jeden ze współzałożyciel PayPala.

-

Glow zbiera i analizuje różne dane: począwszy od temperatury ciała a skończywszy na liczbie orgazmów. Na razie, użytkownicy, zarówno kobiety jak i mężczyźni, ręcznie wpisują dane, ale Levchin et consortes planują w przyszłości wykorzystywać różne sensory wbudowane w smartfony lub inne urządzenia, które same będą zbierać potrzebne informacje.

Celem twórców Glow jest pomoc parom długotrwale starającym się o dziecko w naturalnym zajściu w ciążę lub w dobraniu odpowiedniej terapii. Co ważne, Max LevchinMike Huang, drugi współzałożyciel Glow, który wraz z żoną przez rok starał się o dziecko, pragną zaangażować w ten proces nie tylko kobietę, ale i jej partnera.

- Wiem jaki to emocjonalny roller-coaster - mówi Huang w rozmowie z serwisem Quartz. Zaznacza też, że założyciele Glow zdecydowali się na stworzenie aplikacji, ponieważ uważają, że obecnie lekarze mają za mało danych, żeby skutecznie pomagać parom zajść w ciążę. Ich zdaniem, kartka i długopis to za mało.

Oprócz aplikacji na iPhone'y, Glow stworzy również fundusz crowdfundingowy, który ma na celu pomoc parom leczącym się na bezpłodność. Na start Max Levchin dał mu zastrzyk w wysokości miliona dolarów.

Glow to kolejna aplikacja, która wykorzystuje big data oraz wpisująca się w trend wspomagania zdrowia użytkowników. W najbliższej przyszłości z pewnością powstaną aplikacje, które będą rozwiązywać bardziej skomplikowane problemy niż bezpłodność, choć jeśli Levchinowi i jego zespołowi uda się pomóc chociażby jednej parze zajść w ciążę to będzie to niesamowity sukces.

Źródło: Quartz

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.