YouTube otwiera się na mniejszych graczy

YouTube otwiera się na mniejszych graczy

Brief.pl / Aktualności

YouTube ogłosił, że w ciągu kilku tygodni udostępni opcję live streamingu dla użytkowników, którzy mają 100 lub więcej subskrybentów.

-

Od trzech miesięcy taką możliwość mieli użytkownicy, których śledziło 1000 lub więcej subskrybentów. Nowa funkcjonalność będzie wprowadzana stopniowo, zatem niektórzy użytkownicy będą musieli wykazać się cierpliwością.

Oprócz live streamingu, YouTuberzy, którzy mają co najmniej 100 subskrybentów będą mogli również personalizować nagłówki stron swoich kanałów w serwisie oraz dostaną możliwość tworzenia adnotacji w filmikach odsyłających, np. do sklepów internetowych.

Jeśli będziecie mieli kłopoty z wprowadzeniem nowych funkcjonalności zawsze możecie poszukać pomocy w YouTube Creator Playbook.

Źródło: oficjalny blog YouTube Creator

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.