YouTube otwiera się na mniejszych graczy

YouTube otwiera się na mniejszych graczy

Brief.pl / Aktualności

YouTube ogłosił, że w ciągu kilku tygodni udostępni opcję live streamingu dla użytkowników, którzy mają 100 lub więcej subskrybentów.

-

Od trzech miesięcy taką możliwość mieli użytkownicy, których śledziło 1000 lub więcej subskrybentów. Nowa funkcjonalność będzie wprowadzana stopniowo, zatem niektórzy użytkownicy będą musieli wykazać się cierpliwością.

Oprócz live streamingu, YouTuberzy, którzy mają co najmniej 100 subskrybentów będą mogli również personalizować nagłówki stron swoich kanałów w serwisie oraz dostaną możliwość tworzenia adnotacji w filmikach odsyłających, np. do sklepów internetowych.

Jeśli będziecie mieli kłopoty z wprowadzeniem nowych funkcjonalności zawsze możecie poszukać pomocy w YouTube Creator Playbook.

Źródło: oficjalny blog YouTube Creator

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.