Brief w Afryce!

Brief w Afryce!

Brief.pl / Patronaty

30 dni w podróży, przeszło 16 tysięcy pokonanych kilometrów drogą lądową i 1,5 tysiąca drogą morską – Expedycja IV Kongo dobiegła końca!

-

Uczestnicy przywieźli ze sobą nie tylko bagaż wspomnień i nowych doświadczeń, ale mnóstwo materiałów reporterskich, którymi już wkrótce się z Wami podzielą.

Na własne oczy przekonali się o tym, że Afryka to kontynent wielu kontrastów i prawdziwa mieszanka wielokulturowości. Tereny górzystych wzniesień i piaszczysty saharyjski bezkres. Bogactwo marokańskich metropolii oraz ubóstwo mijanych na trasie wiosek. Żaden folder podróżniczy, żaden film, ani program dokumentalny nie oddają w pełni charakteru tej części świata.
Zapierające dech w piersiach widoki oraz  spotkanie z lokalną ludnością uświadomiły im, jak świat może być piękny.

Uczestnicy musieli zmagać się z niełatwymi warunkami podróży, niesprzyjającym klimatem i niekiedy z własnymi słabościami. Jednak dla wytrwałych podróżników nie istnieją rzeczy niemożliwe, nawet sprowadzenie samego ambasadora, czy… jazda na nartach w sercu pustyni. Wszystkich miłośników podróży zachęcamy do śledzenia relacji z wyprawy, interesujących artykułów oraz galerii zdjęć, które pojawią się już niebawem.

Choć nie wszystkie pierwotnie zamierzone cele udało się osiągnąć,  z całą pewnością można stwierdzić, że ekspedycja zakończyła się sukcesem. Dla wytrwałych odkrywców ważniejsza jest szeroko rozumiana droga,  jaką się pokonuje, niż jej cel – jakkolwiek nie zdefiniowany. Spotkanie z kulturą tak bardzo odmienną od tego, co jest nam znane na co dzień stało się prawdziwą przygodą życia. Każde odwiedzane miejsce jest związane z pewną historią, która pozostawiła po sobie ślad. To od nas samych zależy, czy uda nam się go dostrzec.

Jak widać Brief też odbył tą podróż ;-)

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.