Cannes Lions 2013: Kreatywny strzał od 180heartbeats

Brief TV / Inspiracje

Ze zdobywcami srebrnej i brązowej statuetki Lwów w konkursie Cannes Lions 2013, Mikołajem Sadowskim, Adamem Marcem i Tytusem Klepaczem z agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT rozmawiamy o nagrodzonej akcji „Rak'n'Roll Records" oraz o tegorocznym konkursie Cannes Lions.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.