Ströer inwestuje w sieć sprzedaży reklamy internetowej

Ströer inwestuje w sieć sprzedaży reklamy internetowej

Brief.pl / Aktualności

Spółka Ströer Media AG przejmuje sieć sprzedaży reklamy internetowej w Turcji i Europie Środkowowschodniej. Przejmując 53,4 proc. udziałów Grupy Ballroom Ströer zamierza wprowadzić na rynek międzynarodowy usługi marketingu internetowego, które mają objąć Turcję i Polskę.

-

Spółka objęła pełną kontrolę nad działalnością operacyjną Ballroom. Celem przejęcia jest wprowadzenie nowego modelu biznesowego – który został już wdrożony w Niemczech – na kluczowych dla Ströera rynkach zagranicznych, czyli w Turcji i Polsce.

Przejęcie Ballroom pozwala firmie Ströer rozszerzyć strategię świadczenia usług na rynkach Europy Środkowowschodniej. Portfolio Ballroom obejmuje usługi typu Ad Exchange, reklamy video i graficzne (display), a także marketing efektywnościowy.
 
Poza kluczowymi dla Ströera rynkami Turcji i Polski Ballroom działa również na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. W 2012 roku firma Ballroom zanotowała skonsolidowaną sprzedaż na poziomie ok. 30 milionów euro zatrudniając około 200 pracowników. Obie strony podpisały umowę o zachowaniu poufności w odniesieniu do wartości przejętych udziałów. Transakcja podlega akceptacji odpowiednich urzędów antymonopolowych.

Tagi:

Ströer

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.