Social cooking już w Polsce

Social cooking już w Polsce

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła nowa platforma społecznościowa skierowana do wszystkich miłośników gotowania – Dinnerclub.pl. Użytkownicy mogą w łatwy sposób umówić się ze znajomymi na wspólne gotowanie. Mogą też poczuć się jak uczestnik popularnego programu telewizyjnego „Ugotowani”, zapraszając nieznajomych by ocenili ich kuchnię. Portal jest odpowiedzią na rosnącą na świecie popularność „social cookingu”.

-

Inspiracją do powstania platformy Dinnerclub jest eksplozja zainteresowania gotowaniem. Pod wpływem programów takich jak "Master Chief", "Kuchenne Rewolucje" czy "Ugotowani" Polacy zaczęli interesować się tym, co i jak jedzą. Od tego wiodła krótka droga do samodzielnych prób przygotowania nowych dań we własnej kuchni. Polacy chętnie eksperymentują ze smakami świata, doskonaląc umiejętności i odkrywając nowe kulinarne doznania. Co więcej, polska gościnność we wspaniały sposób zazębia się z tym fenomenem. Otwarcie kuchni, w celu pochwalenia się umiejętnościami przed znajomymi, a nawet nieznajomymi, świadczy o rosnącej serdeczności Polaków. Chętnie dzielimy się też wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób Dinnerclub stanowi miejsce wymiany zdolności kucharskich. Podobne projekty cieszą się dużą popularnością w USA i Europie Zachodniej.

DinnerClub jest dostępny dla wszystkich, bezpłatnie. Studentów, którzy chcą ekonomicznie przygotowywać posiłki dzieląc się kosztami i zadaniami. Łakomczuchów kochających gotowanie, szukających okazji do dzielenia się swoją wiedzą i przepisami. Mistrzów kuchni, którzy chcą szkolić amatorów, zarabiając na tym i podnosząc swoje kwalifikacje. Znajomych oraz nieznajomych, którzy chcą wspólnie celebrować przygotowanie posiłków i miło spędzać czas. Osób o specyficznych potrzebach żywieniowych, które szukają inspiracji. Ludzi biznesu, którzy mają dość typowych spotkań networkingowych. Dinnerclub otwarty jest również dla lokali, które chcą w nietypowy sposób dotrzeć do nowych konsumentów!

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.