Social cooking już w Polsce

Social cooking już w Polsce

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła nowa platforma społecznościowa skierowana do wszystkich miłośników gotowania – Dinnerclub.pl. Użytkownicy mogą w łatwy sposób umówić się ze znajomymi na wspólne gotowanie. Mogą też poczuć się jak uczestnik popularnego programu telewizyjnego „Ugotowani”, zapraszając nieznajomych by ocenili ich kuchnię. Portal jest odpowiedzią na rosnącą na świecie popularność „social cookingu”.

-

Inspiracją do powstania platformy Dinnerclub jest eksplozja zainteresowania gotowaniem. Pod wpływem programów takich jak "Master Chief", "Kuchenne Rewolucje" czy "Ugotowani" Polacy zaczęli interesować się tym, co i jak jedzą. Od tego wiodła krótka droga do samodzielnych prób przygotowania nowych dań we własnej kuchni. Polacy chętnie eksperymentują ze smakami świata, doskonaląc umiejętności i odkrywając nowe kulinarne doznania. Co więcej, polska gościnność we wspaniały sposób zazębia się z tym fenomenem. Otwarcie kuchni, w celu pochwalenia się umiejętnościami przed znajomymi, a nawet nieznajomymi, świadczy o rosnącej serdeczności Polaków. Chętnie dzielimy się też wiedzą i doświadczeniem. W ten sposób Dinnerclub stanowi miejsce wymiany zdolności kucharskich. Podobne projekty cieszą się dużą popularnością w USA i Europie Zachodniej.

DinnerClub jest dostępny dla wszystkich, bezpłatnie. Studentów, którzy chcą ekonomicznie przygotowywać posiłki dzieląc się kosztami i zadaniami. Łakomczuchów kochających gotowanie, szukających okazji do dzielenia się swoją wiedzą i przepisami. Mistrzów kuchni, którzy chcą szkolić amatorów, zarabiając na tym i podnosząc swoje kwalifikacje. Znajomych oraz nieznajomych, którzy chcą wspólnie celebrować przygotowanie posiłków i miło spędzać czas. Osób o specyficznych potrzebach żywieniowych, które szukają inspiracji. Ludzi biznesu, którzy mają dość typowych spotkań networkingowych. Dinnerclub otwarty jest również dla lokali, które chcą w nietypowy sposób dotrzeć do nowych konsumentów!

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.