Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Brief.pl / Patronaty

21 sierpnia br. mija ostateczny termin przesyłania prac do Złotych Spinaczy – konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie public relations w Polsce.

-

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w kraju. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 51 jurorów.

Do wyboru 28 kategorii konkursowych podzielonych na trzy grupy: kategorie główne (16 kategorii), kategorie specjalne (2 kategorie) i kategorie sektorowe (10 kategorii). W zeszłym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę 244 zgłoszeń.

- Dzięki konkursowi możemy promować najlepsze praktyki i wyznaczać standardy naszej pracy. Wierzę, że tegoroczna edycja przyniesie nam wiele inspirujących kampanii, które będą wyznacznikiem jakości polskiego public relations – mówi Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

 

  • 14 sierpnia br. (do godz. 16:00) – pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 21 sierpnia br. (do godz. 16:00)- drugi i ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 7 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów

  • 21 października br. do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu

  • 6 grudnia br. – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

„Brief” jest patronem medialnym konkursu.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.