Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Brief.pl / Patronaty

21 sierpnia br. mija ostateczny termin przesyłania prac do Złotych Spinaczy – konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie public relations w Polsce.

-

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w kraju. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 51 jurorów.

Do wyboru 28 kategorii konkursowych podzielonych na trzy grupy: kategorie główne (16 kategorii), kategorie specjalne (2 kategorie) i kategorie sektorowe (10 kategorii). W zeszłym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę 244 zgłoszeń.

- Dzięki konkursowi możemy promować najlepsze praktyki i wyznaczać standardy naszej pracy. Wierzę, że tegoroczna edycja przyniesie nam wiele inspirujących kampanii, które będą wyznacznikiem jakości polskiego public relations – mówi Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

 

  • 14 sierpnia br. (do godz. 16:00) – pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 21 sierpnia br. (do godz. 16:00)- drugi i ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 7 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów

  • 21 października br. do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu

  • 6 grudnia br. – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

„Brief” jest patronem medialnym konkursu.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.