Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Zgłoś się do Złotych Spinaczy

Brief.pl / Patronaty

21 sierpnia br. mija ostateczny termin przesyłania prac do Złotych Spinaczy – konkursu wyłaniającego najlepsze kampanie public relations w Polsce.

-

Konkurs ma charakter otwarty i jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w kraju. Do grona jury, jak co roku, zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 51 jurorów.

Do wyboru 28 kategorii konkursowych podzielonych na trzy grupy: kategorie główne (16 kategorii), kategorie specjalne (2 kategorie) i kategorie sektorowe (10 kategorii). W zeszłym roku do konkursu nadesłano rekordową liczbę 244 zgłoszeń.

- Dzięki konkursowi możemy promować najlepsze praktyki i wyznaczać standardy naszej pracy. Wierzę, że tegoroczna edycja przyniesie nam wiele inspirujących kampanii, które będą wyznacznikiem jakości polskiego public relations – mówi Julia Kozak, jurorka konkursu Złote Spinacze, wiceprezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl

Kalendarium najważniejszych terminów związanych z konkursem:

 

  • 14 sierpnia br. (do godz. 16:00) – pierwszy termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 21 sierpnia br. (do godz. 16:00)- drugi i ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu

  • 7 października br. – ogłoszenie wyników I etapu konkursu i listy nominowanych projektów

  • 21 października br. do godz. 16.00 – termin przesyłania przez finalistów dodatkowej dokumentacji do II etapu konkursu

  • 6 grudnia br. – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa

„Brief” jest patronem medialnym konkursu.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.