Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Brief.pl / Technologie

Sąd w Wielkiej Brytanii uznał, że nazwa Skydrive narusza znak znak firmowy należący do British Sky Broadcasting Group.

-

British Sky Broadcasting Group jest głównym nadawcą w Wielkiej Brytanii, znanym pod skróconą nazwą Sky. W efekcie orzeczenia sądu Microsoft musi dokonać rebrandingu swojej usługi. W zamian za brak odwołania się od decyzji ze strony Microsoftu, Sky zezwoli koncernowi z Redmond na korzystanie z obecnej nazwy do czasu przeprowadzenia akcji rebrandingowej.

Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.

Wcześniej Microsoft zrezygnował z używania nazwy "Metro" w odniesieniu do nowego interface Windows 8. Sprzeciw zgłosiła niemiecka firma  Metro AG.

Oczywiście cała sytuacja poruszyła pokłady kreatywności wśród internautów, którzy dokonali kilku ciekawych przeróbek logotypu Skydrive.

 

 

Źródło: TheVerge

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.