Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Brief.pl / Technologie

Sąd w Wielkiej Brytanii uznał, że nazwa Skydrive narusza znak znak firmowy należący do British Sky Broadcasting Group.

-

British Sky Broadcasting Group jest głównym nadawcą w Wielkiej Brytanii, znanym pod skróconą nazwą Sky. W efekcie orzeczenia sądu Microsoft musi dokonać rebrandingu swojej usługi. W zamian za brak odwołania się od decyzji ze strony Microsoftu, Sky zezwoli koncernowi z Redmond na korzystanie z obecnej nazwy do czasu przeprowadzenia akcji rebrandingowej.

Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.

Wcześniej Microsoft zrezygnował z używania nazwy "Metro" w odniesieniu do nowego interface Windows 8. Sprzeciw zgłosiła niemiecka firma  Metro AG.

Oczywiście cała sytuacja poruszyła pokłady kreatywności wśród internautów, którzy dokonali kilku ciekawych przeróbek logotypu Skydrive.

 

 

Źródło: TheVerge

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.