Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Microsoft zmuszony do rezygnacji z nazwy Skydrive

Brief.pl / Technologie

Sąd w Wielkiej Brytanii uznał, że nazwa Skydrive narusza znak znak firmowy należący do British Sky Broadcasting Group.

-

British Sky Broadcasting Group jest głównym nadawcą w Wielkiej Brytanii, znanym pod skróconą nazwą Sky. W efekcie orzeczenia sądu Microsoft musi dokonać rebrandingu swojej usługi. W zamian za brak odwołania się od decyzji ze strony Microsoftu, Sky zezwoli koncernowi z Redmond na korzystanie z obecnej nazwy do czasu przeprowadzenia akcji rebrandingowej.

Warunki finansowe porozumienia nie zostały ujawnione.

Wcześniej Microsoft zrezygnował z używania nazwy "Metro" w odniesieniu do nowego interface Windows 8. Sprzeciw zgłosiła niemiecka firma  Metro AG.

Oczywiście cała sytuacja poruszyła pokłady kreatywności wśród internautów, którzy dokonali kilku ciekawych przeróbek logotypu Skydrive.

 

 

Źródło: TheVerge

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.