LG z nową identyfikacją

LG z nową identyfikacją

Brief.pl / Aktualności

„It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe” kluczowym przesłaniem LG

-

LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe”. Ma ono wyrażać cele marki, która chce „inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników”.

Uzupełniając identyfikację LG związaną z hasłem „Life’s Good”, nowe przesłanie marki będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej.

Debiut nowej tożsamości marki miał miejsce w Nowym Jorku, gdzie globalne hasło „It’s All Possible” rozbłysło na słynnym Times Square.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.