LG z nową identyfikacją

LG z nową identyfikacją

Brief.pl / Aktualności

„It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe” kluczowym przesłaniem LG

-

LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe”. Ma ono wyrażać cele marki, która chce „inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników”.

Uzupełniając identyfikację LG związaną z hasłem „Life’s Good”, nowe przesłanie marki będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej.

Debiut nowej tożsamości marki miał miejsce w Nowym Jorku, gdzie globalne hasło „It’s All Possible” rozbłysło na słynnym Times Square.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.