Cyfrowy product placement w ofercie AXN

Cyfrowy product placement w ofercie AXN

Brief.pl / Aktualności

AXN wprowadza do oferty reklamowej digital product placement (cyfrowe lokowanie produktu), w ramach którego reklamodawcy mogą wprowadzać lokalne marki do gotowych produkcji nadawcy. Oznacza to, że produkt, który nie pojawił się wcześniej na planie zdjęciowym, i tak może w nim zaistnieć.

-

Oferta daje możliwości integrowania marki z programem – od pokazania produktu (napój czy puszka kawy na stole w domu bohatera), przez spoty wideo produktów (wyświetlane na telewizorze w tle scenki), po reklamy produktu umieszczone  np. na billboardzie, obok którego przechodzi bohater serialu lub na okładce czytanych przez aktorów gazet i magazynów. Reklamodawca może umieścić logotyp na kubkach, torbach, koszulkach bohaterów lub budynkach. W jego gestii pozostaje też dobór sceny (rodzinna, biznesowa, wakacyjna, etc.), która będzie odpowiednio współgrać z komunikacją marketera.  

Oferta cyfrowego lokowania produktu, której sprzedażą zajmuje się Atmedia, obejmuje produkcje własne AXN.

- Oferta cyfrowego lokowania AXN jest innowacją na polskim rynku reklamy. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość pokazania marek w gotowym zagranicznym programie. Zainteresowanie niestandardowym wykorzystaniem anten kanałów tematycznych stale rośnie, a oferta AXN przełamuje ograniczenie związane z product placement, dotąd kojarzonym wyłącznie z lokalnymi produkcjami – komentuje Katarzyna Szeja, account manager w Atmediach.

Partnerem technologicznym AXN przy realizacji cyfrowego lokowania produktu jest brytyjska firma MirriAd. Promocją rozwiązania na rynku reklamowym zajmą się Atmedia, biuro reklamy AXN.  

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.