NC+ wzmacnia dział komunikacji

NC+ wzmacnia dział komunikacji

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Kulik i Karol Adrian dołączyli do działu komunikacji i PR platformy cyfrowej NC+. Kulik objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR kanałów dziecięcych: MiniMini+ i teleTOON+, natomiast Adrian objął adekwatne stanowisko na polu kanałów lifestyle’owych: kuchnia+ i Domo+.

-

Nowi koordynatorzy będą odpowiedzialni za promocję zawartości programowej, wydarzeń i projektów specjalnych poszczególnych kanałów tematycznych, a także za rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe.

Aleksandra Kulik do tej pory pracowała w agencji PiaR+, gdzie od czerwca 2012 roku zajmowała się m.in. komunikacją kanałów MiniMini+ i teleTOON+. Wcześniej pracowała dla takich marek, jak: Disney Channel, Smirnoff Black czy Europlant Phytopharm, realizowała także projekty dla Wydawnictwa Naukowego PWN, Stołecznej Estrady i Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Kulik odpowiadała również za promocję Roku Chopinowskiego 2010 w ramach Biura Obchodów Chopin 2010 jako Koordynator Projektów Krajowych i Wydawnictw.

Karol Adrian na potrzeby Canal+ pracował od 2008 roku poprzez agencję PiaR+. W ostatnim czasie zajmował się obsługą PR oferty dokumentalnej, 3D i VoD Canal+. Wcześniej do jego obowiązków należał PR m.in. kanału dokumentalnego Planete+, przeglądu filmowego kuchnia+ food film fest i projektów specjalnych Domo+.

Jednocześnie z nowymi osobami zatrudnionymi w dziale komunikacji NC+, od 1 sierpnia stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów filmowych objął Michał Stryjecki, który w dziale komunikacji Canal+ pracuje na różnych stanowiskach od czerwca 2011 roku. Jego głównym zadaniem będzie promocja hitów filmowych emitowanych w kanałach własnych NC+, a także prowadzenie profili tematycznych w mediach społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.