NC+ wzmacnia dział komunikacji

NC+ wzmacnia dział komunikacji

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Kulik i Karol Adrian dołączyli do działu komunikacji i PR platformy cyfrowej NC+. Kulik objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR kanałów dziecięcych: MiniMini+ i teleTOON+, natomiast Adrian objął adekwatne stanowisko na polu kanałów lifestyle’owych: kuchnia+ i Domo+.

-

Nowi koordynatorzy będą odpowiedzialni za promocję zawartości programowej, wydarzeń i projektów specjalnych poszczególnych kanałów tematycznych, a także za rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe.

Aleksandra Kulik do tej pory pracowała w agencji PiaR+, gdzie od czerwca 2012 roku zajmowała się m.in. komunikacją kanałów MiniMini+ i teleTOON+. Wcześniej pracowała dla takich marek, jak: Disney Channel, Smirnoff Black czy Europlant Phytopharm, realizowała także projekty dla Wydawnictwa Naukowego PWN, Stołecznej Estrady i Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Kulik odpowiadała również za promocję Roku Chopinowskiego 2010 w ramach Biura Obchodów Chopin 2010 jako Koordynator Projektów Krajowych i Wydawnictw.

Karol Adrian na potrzeby Canal+ pracował od 2008 roku poprzez agencję PiaR+. W ostatnim czasie zajmował się obsługą PR oferty dokumentalnej, 3D i VoD Canal+. Wcześniej do jego obowiązków należał PR m.in. kanału dokumentalnego Planete+, przeglądu filmowego kuchnia+ food film fest i projektów specjalnych Domo+.

Jednocześnie z nowymi osobami zatrudnionymi w dziale komunikacji NC+, od 1 sierpnia stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów filmowych objął Michał Stryjecki, który w dziale komunikacji Canal+ pracuje na różnych stanowiskach od czerwca 2011 roku. Jego głównym zadaniem będzie promocja hitów filmowych emitowanych w kanałach własnych NC+, a także prowadzenie profili tematycznych w mediach społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.