NC+ wzmacnia dział komunikacji

NC+ wzmacnia dział komunikacji

Brief.pl / Ludzie

Aleksandra Kulik i Karol Adrian dołączyli do działu komunikacji i PR platformy cyfrowej NC+. Kulik objęła stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR kanałów dziecięcych: MiniMini+ i teleTOON+, natomiast Adrian objął adekwatne stanowisko na polu kanałów lifestyle’owych: kuchnia+ i Domo+.

-

Nowi koordynatorzy będą odpowiedzialni za promocję zawartości programowej, wydarzeń i projektów specjalnych poszczególnych kanałów tematycznych, a także za rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe.

Aleksandra Kulik do tej pory pracowała w agencji PiaR+, gdzie od czerwca 2012 roku zajmowała się m.in. komunikacją kanałów MiniMini+ i teleTOON+. Wcześniej pracowała dla takich marek, jak: Disney Channel, Smirnoff Black czy Europlant Phytopharm, realizowała także projekty dla Wydawnictwa Naukowego PWN, Stołecznej Estrady i Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie. Kulik odpowiadała również za promocję Roku Chopinowskiego 2010 w ramach Biura Obchodów Chopin 2010 jako Koordynator Projektów Krajowych i Wydawnictw.

Karol Adrian na potrzeby Canal+ pracował od 2008 roku poprzez agencję PiaR+. W ostatnim czasie zajmował się obsługą PR oferty dokumentalnej, 3D i VoD Canal+. Wcześniej do jego obowiązków należał PR m.in. kanału dokumentalnego Planete+, przeglądu filmowego kuchnia+ food film fest i projektów specjalnych Domo+.

Jednocześnie z nowymi osobami zatrudnionymi w dziale komunikacji NC+, od 1 sierpnia stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów filmowych objął Michał Stryjecki, który w dziale komunikacji Canal+ pracuje na różnych stanowiskach od czerwca 2011 roku. Jego głównym zadaniem będzie promocja hitów filmowych emitowanych w kanałach własnych NC+, a także prowadzenie profili tematycznych w mediach społecznościowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.