wp - grudzien 2016

Mieszkańcy Bytomia w kampanii promocyjnej miasta

Brief for Poland / Aktualności

Bytom zdobył tytułu najmilszego miasta w Polsce w akcji „Milka. Moje miasto się przytula”. Nagrodą była kampania promocyjna miasta o wartości pół miliona złotych, która została zrealizowana w lipcu br.

-

- W akcji „Milka. Moje miasto się przytula” wybieraliśmy najmilsze miasto w Polsce, czyli takie, w którym mieszkają mili, przyjaźni i życzliwi ludzie – mówi Beata Kucejko, brand manager marki Milka w Mondelez Polska.

Bytom od 1 lipca br. oficjalnie nosi miano najmilszego miasta w Polsce. Po finale akcji „Milka. Moje miasto się przytula” ruszyła także dedykowana promocja miasta w mediach ogólnopolskich, która swoim zasięgiem objęła prasę, radio, telewizję oraz internet. W ramach działań promocyjnych stworzone zostały materiały prasowe, reklamy na nośnikach zewnętrznych, portalach oraz 30-sekundowe spoty, radiowy i telewizyjny. Ich bohaterowie to mieszkańcy miasta, pokazani na tle tego, co warto zobaczyć w najmilszym miejscu w Polsce.

Akcja, realizowana w takich mediach jak: TVN, TVN Player i TVN Meteo, RMF FM, RMF Maxxx, Gazeta Wyborcza, Forbes, Vivę!, Party oraz Flesz, objęła też kampanię odsłonową na portalach www.gazeta.pl i www.onet.pl. Materiały pojawiły się również na stronie akcji www.fioletowastrona.pl, oficjalnym profilu Milki na Facebooku oraz YouTube. Na wjeździe i wyjeździe miasta stanęły bannery witające i żegnające przejeżdżających, informujące, że Bytom jest najmilszym miastem w Polsce.

::

Akcja „Milka. Moje miasto się przytula” wystartowała 22 kwietnia i zakończyła się 30 czerwca br. Wzięło w niej udział blisko 800 spośród 908 miast w Polsce, a ich mieszkańcy oddali w sumie ponad 8 milionów wirtualnych głosów.

Akcja podzielona była na cztery fazy. W pierwszej spośród 908 polskich miast wybranych zostało trzech finalistów: Bytom, Ostrów Wielkopolski oraz Rawa Mazowiecka. W drugiej miasta-finaliści mogły zaprezentować się całej Polsce w prowokacjach oraz flashmobach. W dniu finału, podczas którego ogłoszono wyniki i wybrano najmilsze w Polsce, w  Rawie Mazowieckiej, Ostrowie Wielkopolskim i Bytomiu zorganizowano imprezy plenerowe z koncertami gwiazd polskiej sceny muzycznej: Budki Suflera, zespołu Bajm i Maryli Rodowicz.


O akcji:

• Za pomysł, strategię i koordynację projektu „Milka. Moje miasto się przytula” odpowiadają Starcom oraz Mondelez Polska

• Kreacją i działaniami digitalowymi zajmował się Next

• Za działania PR odpowiedzialni byli Starcom, Alert Media Communications i Rc²-Raczkiewicz Chenczke Consultants

• Wszystkie eventy przygotowywała agencja Event Factory

• Planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.