wp - grudzien 2016

Kreatywne sylwetki: Samsung

Kreatywne sylwetki: Samsung

Magazyn / Inspiracje

Tradycyjnie już w wakacyjnym wydaniu "Briefu" prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych. Jak eksperci wyobrażają sobie osobowości znanych brandów? Dziś przedstawiamy markę Samsung.

-

Samsung

 

Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner, Mamastudio

Kobieta o niebanalnej, frapującej urodzie – wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Jest dobrze wykształcona, włada kilkoma językami. Zorientowana w trendach, dobrze się ubiera, choć wciąż nie odnalazła swojego stylu. Nadal poszukuje – jest ciekawa nowości i otwarta na eksperymentowanie. Ma słabość do nowych technologii, co przejawia się w zamiłowaniu do gadżetów i elektronicznych nowinek. Najlepiej widać to po jej mieszkaniu – mieszka w centrum miasta, w nowoczesnym wieżowcu, w apartamencie od A do Z uzbrojonym w elektronikę. Jej dom to wzór perfekcjonizmu – wszystko ma swoje miejsce i przeznaczenie, by czynić życie łatwiejszym i przyjemniejszym.

Na pierwszy rzut oka może być odebrana jako chłodna, ale już podczas pierwszego spotkania okazuje się, że daleko jej do bycia zdystansowaną. Komunikatywna i kontaktowa, potrafi znaleźć wspólny język z każdym i na nikogo nie patrzy z góry. Odnajduje się w każdej sytuacji. Czuje się dobrze na wyrafinowanym bankiecie i równie świetnie bawi się na rodzinnym pikniku w parku. Świadomie buduje sieć kontaktów towarzyskich i zawodowych. To kobieta, która wie, czego chce i dokąd zmierza.

:: ::

Więcej "kreatywnych sylwetek" marek można znaleźć w wakacyjnym wydaniu miesięcznika "Brief", który w całości poświęcony jest sile marki. Zachęcamy do lektury! 

Przeczytaj także opisy marki Apple.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.