Kreatywne sylwetki: Samsung

Kreatywne sylwetki: Samsung

Magazyn / Inspiracje

Tradycyjnie już w wakacyjnym wydaniu "Briefu" prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych. Jak eksperci wyobrażają sobie osobowości znanych brandów? Dziś przedstawiamy markę Samsung.

-

Samsung

 

Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner, Mamastudio

Kobieta o niebanalnej, frapującej urodzie – wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Jest dobrze wykształcona, włada kilkoma językami. Zorientowana w trendach, dobrze się ubiera, choć wciąż nie odnalazła swojego stylu. Nadal poszukuje – jest ciekawa nowości i otwarta na eksperymentowanie. Ma słabość do nowych technologii, co przejawia się w zamiłowaniu do gadżetów i elektronicznych nowinek. Najlepiej widać to po jej mieszkaniu – mieszka w centrum miasta, w nowoczesnym wieżowcu, w apartamencie od A do Z uzbrojonym w elektronikę. Jej dom to wzór perfekcjonizmu – wszystko ma swoje miejsce i przeznaczenie, by czynić życie łatwiejszym i przyjemniejszym.

Na pierwszy rzut oka może być odebrana jako chłodna, ale już podczas pierwszego spotkania okazuje się, że daleko jej do bycia zdystansowaną. Komunikatywna i kontaktowa, potrafi znaleźć wspólny język z każdym i na nikogo nie patrzy z góry. Odnajduje się w każdej sytuacji. Czuje się dobrze na wyrafinowanym bankiecie i równie świetnie bawi się na rodzinnym pikniku w parku. Świadomie buduje sieć kontaktów towarzyskich i zawodowych. To kobieta, która wie, czego chce i dokąd zmierza.

:: ::

Więcej "kreatywnych sylwetek" marek można znaleźć w wakacyjnym wydaniu miesięcznika "Brief", który w całości poświęcony jest sile marki. Zachęcamy do lektury! 

Przeczytaj także opisy marki Apple.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.