Ivona z głosem rosyjskim

Ivona z głosem rosyjskim

Brief.pl / Technologie

Ivona Software - firma z grupy Amazon - powiększyła portfolio głosów syntezatora mowy Ivona do 45 w 18 językach. Najnowszy w ofercie jest kobiecy głos rosyjski – Tatyana.

-

Rosyjski głos Ivona - którego można posłuchąc tutaj - ma pomóc deweloperom, integratorom, producentom sprzętu i oprogramowania dotrzeć do nowych klientów. Syntezator mowy ma bowiem zastosowanie w szerokiej gamie urządzeń w wielu dziedzinach życia, m.in. w: urządzeniach mobilnych, telekomunikacji, motoryzacji, e-learningu, czy systemach informacji głosowej.

W firmach telekomunikacyjnych, tworzących systemy rozgłoszeniowe czy instytucjach finansowych, głosy Ivona pozwalają odczytywać na głos automatycznie tworzone treści - komunikaty, zapowiedzi, powiadomienia i inne informacje np. stan konta lub dane klienta - w naturalnie brzmiący sposób. Pomagają też w udźwękowieniu aplikacji, a twórcy urządzeń dla osób niewidomych lub niedowidzących, dzięki nowym głosom syntezatora mowy, takim jak ”Tatyana“, zyskują możliwości dostarczania swoich urządzeń na kolejnych rynkach.

- Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszej jakości głosów text-to-speech do zaawansowanych interfejsów głosowych (Voice User Interfaces). Jesteśmy ukierunkowani na coraz szybsze tempo wprowadzania kolejnych, nowych głosów Ivona na rynek, dbając przy tym, aby spełniały one wymagania producentów urządzeń oraz twórców aplikacji - mówi Łukasz Osowski, prezes zarządu Ivona Software.

Najnowszy głos rosyjski został udostępniony w produktach i usługach dla firm w postaci bibliotek do wbudowania w urządzeniach (SDK), jako rozwiązanie serwerowe (Speech Server), oraz w chmurze (Speech Cloud). Mogą z niego korzystać użytkownicy indywidualni, którym został on udostępniony jako głos SAPI do wykorzystania w aplikacjach desktopowych pomagających osobom niedowidzącym oraz niewidomym na pracę z komputerem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.