Ivona z głosem rosyjskim

Ivona z głosem rosyjskim

Brief.pl / Technologie

Ivona Software - firma z grupy Amazon - powiększyła portfolio głosów syntezatora mowy Ivona do 45 w 18 językach. Najnowszy w ofercie jest kobiecy głos rosyjski – Tatyana.

-

Rosyjski głos Ivona - którego można posłuchąc tutaj - ma pomóc deweloperom, integratorom, producentom sprzętu i oprogramowania dotrzeć do nowych klientów. Syntezator mowy ma bowiem zastosowanie w szerokiej gamie urządzeń w wielu dziedzinach życia, m.in. w: urządzeniach mobilnych, telekomunikacji, motoryzacji, e-learningu, czy systemach informacji głosowej.

W firmach telekomunikacyjnych, tworzących systemy rozgłoszeniowe czy instytucjach finansowych, głosy Ivona pozwalają odczytywać na głos automatycznie tworzone treści - komunikaty, zapowiedzi, powiadomienia i inne informacje np. stan konta lub dane klienta - w naturalnie brzmiący sposób. Pomagają też w udźwękowieniu aplikacji, a twórcy urządzeń dla osób niewidomych lub niedowidzących, dzięki nowym głosom syntezatora mowy, takim jak ”Tatyana“, zyskują możliwości dostarczania swoich urządzeń na kolejnych rynkach.

- Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszej jakości głosów text-to-speech do zaawansowanych interfejsów głosowych (Voice User Interfaces). Jesteśmy ukierunkowani na coraz szybsze tempo wprowadzania kolejnych, nowych głosów Ivona na rynek, dbając przy tym, aby spełniały one wymagania producentów urządzeń oraz twórców aplikacji - mówi Łukasz Osowski, prezes zarządu Ivona Software.

Najnowszy głos rosyjski został udostępniony w produktach i usługach dla firm w postaci bibliotek do wbudowania w urządzeniach (SDK), jako rozwiązanie serwerowe (Speech Server), oraz w chmurze (Speech Cloud). Mogą z niego korzystać użytkownicy indywidualni, którym został on udostępniony jako głos SAPI do wykorzystania w aplikacjach desktopowych pomagających osobom niedowidzącym oraz niewidomym na pracę z komputerem.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.