Miasto też człowiek: Kraków

Miasto też człowiek: Kraków

Brief for Poland / Inspiracje

Kraków to energiczna, starsza pani z mnóstwem dziwnych nawyków, ma trudny charakter, ale należy przyznać że ma swój unikalny styl i w sumie jest bardzo ciekawym Człowiekiem... Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek", w którym pokazujemy, jak wyglądałyby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi.

-

Kraków

Kraków to kobieta. Energiczna, starsza pani z mnóstwem dziwnych nawyków. Trochę śmiesznie się ubiera, lubi bibeloty, a syn hipster zaraził ją miłością do Fejsa i laptopa.

Całe życie przesiaduje w knajpie na Kazimierzu, przy stoliku zrobionym ze starej maszyny do szycia. Przegląda, co się dzieje w necie, plotkuje z koleżankami i z góry spogląda na tłumy turystów.

Światopoglądowo jest katoliczką – trochę hipokrytką: chodzi do kościoła, ale niekoniecznie stosuje się do wszystkich przykazań. Ma swoje zdanie na każdy temat, prawicowe poglądy, choć głosuje na lewicowego prezydenta.

Uważa się za intelektualnie wyrobioną, chadza do teatru, kina, bywa w operze i na wystawach. Uważa się za lepszą od innych, bezrefleksyjnie korzystając ze swoistego monopolu na stare mury, tradycje i atmosferę.

Pomimo mnóstwa wad - ma trudny charakter, należy przyznać że ma swój unikalny styl i w sumie jest bardzo ciekawym Człowiekiem. Jest jak stara, wścibska ciotka, która świetnie się trzyma jak na swój wiek. Ja ją kocham, chociaż mnie wkurza.



::

Zobacz także: Miasto też człowiek: Warszawa

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.