Totalizator Sportowy sponsorem strategicznym koszykarzy

Totalizator Sportowy sponsorem strategicznym koszykarzy

Brief.pl / Aktualności

Totalizator Sportowy został sponsorem strategicznym reprezentacji Polski koszykarzy. Umowa w tej sprawie została podpisana pomiędzy właścicielem marki Lotto, a Polskim Związkiem Koszykówki pod koniec lipca tego roku.

-

Totalizator Sportowy został również sponsorem oficjalnym Tauron Basket Ligi, w której w sezonie 2013/2014 ma zagrać 12 drużyn: Stelmet Zielona Góra, PGE Turów Zgorzelec, AZS Koszalin, Anwil Włocławek, Trefl Sopot, Asseco Gdynia, Energa Czarni Słupsk, Polpharma Starogard Gdański, Stabill Jezioro Tarnobrzeg, Rosa Radom, Kotwica Kołobrzeg i WKS Śląsk Wrocław. Szczegóły dotyczące systemu oraz terminarza rozgrywek ligowych zostaną ogłoszone do 10 sierpnia 2013 roku.

- Staramy się być zawsze tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla polskiego sportu i polskich kibiców. Dlatego z przyjemnością rozpoczęliśmy współpracę z polską reprezentacją koszykarzy. Nasze wsparcie nie ogranicza się jedynie do kadry, bowiem zostaliśmy również oficjalnym sponsorem ligi koszykarzy – mówi Wojciech Szpil, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

Koszykówka to nie jedyna dyscyplina sportu, którą Totalizator Sportowy objął mecenatem. W maju 2013 roku dzięki wsparciu spółki powstał Lotto Team, który skupia jednych z najlepszych polskich zawodników sportów motorowych: Krzysztofa Hołowczyca, Jarosława Kazberuka i Waldemara Marszałka, pod których okiem trenują i startują ich uczniowie: Martin Kaczmarski, Robin Szustkowski oraz Bartłomiej Marszałek. Ponadto TS włącza się w organizację lokalnych imprez sportowych, jak np. wyścig kolarski Lotto Mazovia Tour czy zawody Lotto Poznań Triatlon 2013.

::

Przygotowania do Eurobasketu 2013
Kadra koszykarzy, już z logo Lotto na koszulkach, przebywa właśnie na zgrupowaniu w Hotelu Warszawianka w Jachrance, gdzie przygotowuje się do Mistrzostw Europy, które odbędą się we wrześniu 2013 roku w Słowenii. Zgrupowanie zakończy się 1 sierpnia, a już 6 sierpnia koszykarze wylecą do Włoch, gdzie w dniach 7-9 sierpnia w Trento wezmą udział w turnieju towarzyskim, w którym zmierzą się z drużynami Izreala, Gruzji i Włoch. Następnie w planach reprezentacji jest rozegranie towarzyskiego meczu z Mistrzami Europy, Hiszpanami, w Castellon de la Plan (13 sierpnia) oraz udział w turnieju w Antwerpii (16-19 sierpnia), w którym rywalami Polaków będą zespoły Izraela, Belgii i Włoch.

 
Mecze kadry w Polsce i Eurobasket 2013
Polscy kibice będą mieli możliwość obejrzenia na żywo meczy naszej drużyny w trakcie turnieju towarzyskiego rozgrywanego w Lublinie w dniach 23-25 sierpnia 2013 r. Oprócz polskiej reprezentacji wezmą w nim udział drużyny Ukrainy, Wielkiej Brytanii i Szwecji. Mecze te będą ostatnim etapem przygotowań kadry przed Eurobasketem 2013. Z kolei na rozgrywany w Słowenii turniej koszykarze wylecą 2 września 2013 r. Swój pierwszy mecz z Gruzją rozegrają 4 września o godz. 14.30. Kolejnymi grupowymi rywalami biało-czerwonych będą reprezentacje: Czech (mecz 5 września), Chorwacji (7 września), Hiszpanii (8 września) i Słowenii (9 września). Do następnej rundy mistrzostw z „polskiej” grupy awansują trzy najlepsze drużyny.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.