Startuje nowy program Google dla agencji

Startuje nowy program Google dla agencji

Brief.pl / Technologie

Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie. Zastępuje on wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.

-

Od 31 lipca 2013 roku, za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie dla agencji Google Partners. Każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które mają wspierać jego rozwój, a także ułatwiać nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.

Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy ma pozwolać agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, ciekawych studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.

Dla firm poszukujących wsparcia w obszarze działań marketingowych w internecie, program Google Partners ma stworzyć możliwości dotarcia do agencji i specjalistów oferujących wysokiej jakości usługi odpowiadające ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom.

Już od 1. października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy mogą w prosty sposób wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad, natomiast już od 1. października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google.

Zarówno agencje jak i reklamodawcy mają dostęp do programu na dedykowanej stronie internetowej www.google.com/partners.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.