wp - grudzien 2016

Startuje nowy program Google dla agencji

Startuje nowy program Google dla agencji

Brief.pl / Technologie

Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie. Zastępuje on wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.

-

Od 31 lipca 2013 roku, za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie dla agencji Google Partners. Każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które mają wspierać jego rozwój, a także ułatwiać nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.

Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy ma pozwolać agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, ciekawych studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.

Dla firm poszukujących wsparcia w obszarze działań marketingowych w internecie, program Google Partners ma stworzyć możliwości dotarcia do agencji i specjalistów oferujących wysokiej jakości usługi odpowiadające ich indywidualnym potrzebom i oczekiwaniom.

Już od 1. października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy mogą w prosty sposób wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad, natomiast już od 1. października będą tam widoczni tylko Partnerzy Google.

Zarówno agencje jak i reklamodawcy mają dostęp do programu na dedykowanej stronie internetowej www.google.com/partners.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.