wp - grudzien 2016

Miasto też człowiek: Warszawa

Miasto też człowiek: Warszawa

Brief for Poland / Inspiracje

Modna trzydziestolatka, atrakcyjna pięćdziesiątka, energiczna, starsza pani, siostry syjamskie, młody singiel, dojrzały pan z obco brzmiącym akcentem, a może introwertyczny facet w średnim wieku… Od kilku lat w wakacyjnym numerze magazynu „Brief” przedstawiamy portrety pamięciowe marek komercyjnych. W tym roku rozszerzamy projekt i pokazujemy także, jak wyglądałyby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi. Poniżej portret pamięciowy m.st. Warszawy.

-

Warszawa
Ta dziewczyna się zmieniła... a może po prostu dała się lepiej poznać. Dziś mówią o niej, że jest coraz bardziej otwarta. Ma coraz więcej przyjaciół, choć początki tych przyjaźni bywały chłodne. Nie stroni już jednak od odwiedzin u Kraka czy Wrocka. I podobnie w drugą stronę.

O dowód osobisty od dłuższego czasu jej nie pytają, jednak też niewiele osób mówi do niej per pani. Tak na oko, no, pewnie trzydzieści z groszem, ale ile lat ma faktycznie – tym się nie chwali.

Pierwsze wrażenie? Pozytywne. Ma w sobie tę przyjemną pewność siebie, taką wielkomiejską, w dobrym słowa znaczeniu, choć wcale nie pochodzi z dużego miasta. Mieszka w stolicy od czasu studiów i wpasowała się tam jak rodowita – nikt nawet nie pyta, skąd pochodzi. Zresztą kto ma pytać, znajomi też w większości przyjezdni. Czujność jednak trzeba zachować, nie dać po sobie poznać, więc ubrania nosi modne... niemniej niż knajpy, które odwiedza – przyzwyczaiła się już nawet, że trzeba między nimi nabić trochę kilometrów.

Jeśli aktualne stanowisko pracy nie jest modne wystarczająco, zdarza się jej lekko podkoloryzować w CV. Zawsze może też wspomnieć o trzech startupach, na razie w fazie planowania.

No, i co tu dużo mówić – jest ładna. Jedna z ładniejszych. I sprytna, zaradna życiowo. Ciągną więc do niej chłopaki, ciągną dziewczyny. Jak do Zbawiciela.

Zobacz także: "Miasto też człowiek: Kraków"

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.