Miasto też człowiek: Warszawa

Miasto też człowiek: Warszawa

Brief for Poland / Inspiracje

Modna trzydziestolatka, atrakcyjna pięćdziesiątka, energiczna, starsza pani, siostry syjamskie, młody singiel, dojrzały pan z obco brzmiącym akcentem, a może introwertyczny facet w średnim wieku… Od kilku lat w wakacyjnym numerze magazynu „Brief” przedstawiamy portrety pamięciowe marek komercyjnych. W tym roku rozszerzamy projekt i pokazujemy także, jak wyglądałyby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi. Poniżej portret pamięciowy m.st. Warszawy.

-

Warszawa
Ta dziewczyna się zmieniła... a może po prostu dała się lepiej poznać. Dziś mówią o niej, że jest coraz bardziej otwarta. Ma coraz więcej przyjaciół, choć początki tych przyjaźni bywały chłodne. Nie stroni już jednak od odwiedzin u Kraka czy Wrocka. I podobnie w drugą stronę.

O dowód osobisty od dłuższego czasu jej nie pytają, jednak też niewiele osób mówi do niej per pani. Tak na oko, no, pewnie trzydzieści z groszem, ale ile lat ma faktycznie – tym się nie chwali.

Pierwsze wrażenie? Pozytywne. Ma w sobie tę przyjemną pewność siebie, taką wielkomiejską, w dobrym słowa znaczeniu, choć wcale nie pochodzi z dużego miasta. Mieszka w stolicy od czasu studiów i wpasowała się tam jak rodowita – nikt nawet nie pyta, skąd pochodzi. Zresztą kto ma pytać, znajomi też w większości przyjezdni. Czujność jednak trzeba zachować, nie dać po sobie poznać, więc ubrania nosi modne... niemniej niż knajpy, które odwiedza – przyzwyczaiła się już nawet, że trzeba między nimi nabić trochę kilometrów.

Jeśli aktualne stanowisko pracy nie jest modne wystarczająco, zdarza się jej lekko podkoloryzować w CV. Zawsze może też wspomnieć o trzech startupach, na razie w fazie planowania.

No, i co tu dużo mówić – jest ładna. Jedna z ładniejszych. I sprytna, zaradna życiowo. Ciągną więc do niej chłopaki, ciągną dziewczyny. Jak do Zbawiciela.

Zobacz także: "Miasto też człowiek: Kraków"

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.