IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

Brief.pl / Aktualności

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

-

W czerwcu br. liderem zestawienia została Gazeta Wyborcza (665 cytowań). Na podium znalazły się także Rzeczpospolita (660) oraz Polityka (300 cytowań).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Wprost (282 cytowania), TVN24 (267), Newsweek (253), Dziennik Gazeta Prawna (191), RMF FM (189), Puls Biznesu (159), a pierwszą dziesiątkę zamyka Fakt z 141 powołaniami.



Telewizja
Liderem wśród stacji telewizyjnych był TVN24 - 267 powołań. TVN cytowano 122 razy, a TVP2 - 36 razy, TVP Info - 34 razy, a Polsat - 18 razy.

Radio
Spośród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM (189 razy). Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się Radio Zet (96), a na trzecim Tok FM (59). Dalej uplasowały się: radiowa Jedynka (54) i Trójka (45).

Tematy
Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz - Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz "filantropijna" działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na wyniki rankingów i sondaży, na trzecim doniesienia ekonomiczne.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.