wp - grudzien 2016

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

Brief.pl / Aktualności

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

-

W czerwcu br. liderem zestawienia została Gazeta Wyborcza (665 cytowań). Na podium znalazły się także Rzeczpospolita (660) oraz Polityka (300 cytowań).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Wprost (282 cytowania), TVN24 (267), Newsweek (253), Dziennik Gazeta Prawna (191), RMF FM (189), Puls Biznesu (159), a pierwszą dziesiątkę zamyka Fakt z 141 powołaniami.



Telewizja
Liderem wśród stacji telewizyjnych był TVN24 - 267 powołań. TVN cytowano 122 razy, a TVP2 - 36 razy, TVP Info - 34 razy, a Polsat - 18 razy.

Radio
Spośród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM (189 razy). Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się Radio Zet (96), a na trzecim Tok FM (59). Dalej uplasowały się: radiowa Jedynka (54) i Trójka (45).

Tematy
Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz - Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz "filantropijna" działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na wyniki rankingów i sondaży, na trzecim doniesienia ekonomiczne.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.