IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

Brief.pl / Aktualności

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

-

W czerwcu br. liderem zestawienia została Gazeta Wyborcza (665 cytowań). Na podium znalazły się także Rzeczpospolita (660) oraz Polityka (300 cytowań).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Wprost (282 cytowania), TVN24 (267), Newsweek (253), Dziennik Gazeta Prawna (191), RMF FM (189), Puls Biznesu (159), a pierwszą dziesiątkę zamyka Fakt z 141 powołaniami.



Telewizja
Liderem wśród stacji telewizyjnych był TVN24 - 267 powołań. TVN cytowano 122 razy, a TVP2 - 36 razy, TVP Info - 34 razy, a Polsat - 18 razy.

Radio
Spośród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM (189 razy). Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się Radio Zet (96), a na trzecim Tok FM (59). Dalej uplasowały się: radiowa Jedynka (54) i Trójka (45).

Tematy
Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz - Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz "filantropijna" działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na wyniki rankingów i sondaży, na trzecim doniesienia ekonomiczne.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.