IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

IMM: Wyborcza wyprzedziła Rzeczpospolitą

Brief.pl / Aktualności

Mimo wakacyjnego czasu media nie przestają skupiać się na kwestiach polityki, ekonomii i afer - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. W czerwcu najwięcej doniesień opublikowano za Gazetą Wyborczą, na drugim miejscu jest Rzeczpospolita, za nią tygodnik Polityka. W ścisłej czołówce znalazły się też Wprost i TVN24.

-

W czerwcu br. liderem zestawienia została Gazeta Wyborcza (665 cytowań). Na podium znalazły się także Rzeczpospolita (660) oraz Polityka (300 cytowań).

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują: Wprost (282 cytowania), TVN24 (267), Newsweek (253), Dziennik Gazeta Prawna (191), RMF FM (189), Puls Biznesu (159), a pierwszą dziesiątkę zamyka Fakt z 141 powołaniami.



Telewizja
Liderem wśród stacji telewizyjnych był TVN24 - 267 powołań. TVN cytowano 122 razy, a TVP2 - 36 razy, TVP Info - 34 razy, a Polsat - 18 razy.

Radio
Spośród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM (189 razy). Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się Radio Zet (96), a na trzecim Tok FM (59). Dalej uplasowały się: radiowa Jedynka (54) i Trójka (45).

Tematy
Sposoby finansowania działalności partii politycznych, problemy Hanny Gronkiewicz - Waltz w związku z możliwym referendum w sprawie jej odwołania oraz "filantropijna" działalność Wojciecha Fibaka rozpaliły atmosferę przekazów medialnych.

Najczęściej cytowane informacje dotyczyły polskiej polityki. Na drugim miejscu znalazły się powołania na wyniki rankingów i sondaży, na trzecim doniesienia ekonomiczne.

::

Więcej informacji pod linkiem.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.