Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Brief.pl / Aktualności

Wczoraj połowa pracowników kanału TVN CNBC otrzymała wypowiedzenia, a szefem kanału przestał być Roman Młodkowski.

-

Grupa TVN nie rezygnuje jednak całkowicie z kanału poświęconego gospodarce i biznesowi. Nowa koncepcja ma uwzględniać również udział w ramówce publicystyki na temat polityki.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny "Briefu", komentuje:

Może w końcu ktoś zorientował się, że mały i średni biznes to nie tylko giełda i stopy procentowe. Warto nauczyć się podstaw marketingu i strategii i zarządzania - właśnie tego potrzebują polscy przedsiębiorcy. PPP to też tamat, który warto poruszać, a pan red. Młodkowski może wreszcie zrozumie to, jak silne marki miejsc, w tym marka Polski, mogą sprzyjać rozwojowi gospodarki, eksportu, turystyki oraz nowym inwestycjom. Przykro mi, że musiałem to napisać, ale tylko w TVN CNBC wielokrotnie odbijałem się od muru niezrozumienia z inicjatywami Briefu oraz Brief for Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.