Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Brief.pl / Aktualności

Wczoraj połowa pracowników kanału TVN CNBC otrzymała wypowiedzenia, a szefem kanału przestał być Roman Młodkowski.

-

Grupa TVN nie rezygnuje jednak całkowicie z kanału poświęconego gospodarce i biznesowi. Nowa koncepcja ma uwzględniać również udział w ramówce publicystyki na temat polityki.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny "Briefu", komentuje:

Może w końcu ktoś zorientował się, że mały i średni biznes to nie tylko giełda i stopy procentowe. Warto nauczyć się podstaw marketingu i strategii i zarządzania - właśnie tego potrzebują polscy przedsiębiorcy. PPP to też tamat, który warto poruszać, a pan red. Młodkowski może wreszcie zrozumie to, jak silne marki miejsc, w tym marka Polski, mogą sprzyjać rozwojowi gospodarki, eksportu, turystyki oraz nowym inwestycjom. Przykro mi, że musiałem to napisać, ale tylko w TVN CNBC wielokrotnie odbijałem się od muru niezrozumienia z inicjatywami Briefu oraz Brief for Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.