Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Grzegorz Kiszluk ostro o zmianach w TVN CNBC

Brief.pl / Aktualności

Wczoraj połowa pracowników kanału TVN CNBC otrzymała wypowiedzenia, a szefem kanału przestał być Roman Młodkowski.

-

Grupa TVN nie rezygnuje jednak całkowicie z kanału poświęconego gospodarce i biznesowi. Nowa koncepcja ma uwzględniać również udział w ramówce publicystyki na temat polityki.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny "Briefu", komentuje:

Może w końcu ktoś zorientował się, że mały i średni biznes to nie tylko giełda i stopy procentowe. Warto nauczyć się podstaw marketingu i strategii i zarządzania - właśnie tego potrzebują polscy przedsiębiorcy. PPP to też tamat, który warto poruszać, a pan red. Młodkowski może wreszcie zrozumie to, jak silne marki miejsc, w tym marka Polski, mogą sprzyjać rozwojowi gospodarki, eksportu, turystyki oraz nowym inwestycjom. Przykro mi, że musiałem to napisać, ale tylko w TVN CNBC wielokrotnie odbijałem się od muru niezrozumienia z inicjatywami Briefu oraz Brief for Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.