Co widać zza kierownicy?

Co widać zza kierownicy?

Brief.pl / Aktualności

Millward Brown/SMG KRC realizuje zlecone przez Grupę Ströer laboratoryjne badanie percepcji kierowców.

-

Badanie przeprowadzane jest za pomocą nowoczesnego symulatora jazdy, który dzięki rozwiązaniom technologicznym takim, jak m. in. technologia 3D pozwala na wywołanie u uczestnika badania wrażenia rzeczywistego kierowania samochodem, wymuszając zachowania zwykle towarzyszące prowadzeniu pojazdu. W tym samym czasie za pomocą urządzenia eye-tracker śledzone są ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę.

Projekt Atlas ma na celu sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi. Wykaże więc m. in. który z formatów przyciąga największą uwagę kierowców podczas jazdy. Jego wyniki pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych. Badanie obejmie kluczowe formaty mediów OOH.

Główna faza badania potrwa ok. 8 tygodni i obejmie blisko tysiąc uczestników rozdzielonych na 12 grup, które zetkną się z różnymi kombinacjami marek, formatów nośników, częstotliwości kontaktów z nimi oraz ich umiejscowienia. Ströer podkreśla, że jest to pierwsza w Polsce próba laboratoryjna na tak dużej próbie respondentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?