wp - grudzien 2016

Co widać zza kierownicy?

Co widać zza kierownicy?

Brief.pl / Aktualności

Millward Brown/SMG KRC realizuje zlecone przez Grupę Ströer laboratoryjne badanie percepcji kierowców.

-

Badanie przeprowadzane jest za pomocą nowoczesnego symulatora jazdy, który dzięki rozwiązaniom technologicznym takim, jak m. in. technologia 3D pozwala na wywołanie u uczestnika badania wrażenia rzeczywistego kierowania samochodem, wymuszając zachowania zwykle towarzyszące prowadzeniu pojazdu. W tym samym czasie za pomocą urządzenia eye-tracker śledzone są ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę.

Projekt Atlas ma na celu sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi. Wykaże więc m. in. który z formatów przyciąga największą uwagę kierowców podczas jazdy. Jego wyniki pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych. Badanie obejmie kluczowe formaty mediów OOH.

Główna faza badania potrwa ok. 8 tygodni i obejmie blisko tysiąc uczestników rozdzielonych na 12 grup, które zetkną się z różnymi kombinacjami marek, formatów nośników, częstotliwości kontaktów z nimi oraz ich umiejscowienia. Ströer podkreśla, że jest to pierwsza w Polsce próba laboratoryjna na tak dużej próbie respondentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.