Co widać zza kierownicy?

Co widać zza kierownicy?

Brief.pl / Aktualności

Millward Brown/SMG KRC realizuje zlecone przez Grupę Ströer laboratoryjne badanie percepcji kierowców.

-

Badanie przeprowadzane jest za pomocą nowoczesnego symulatora jazdy, który dzięki rozwiązaniom technologicznym takim, jak m. in. technologia 3D pozwala na wywołanie u uczestnika badania wrażenia rzeczywistego kierowania samochodem, wymuszając zachowania zwykle towarzyszące prowadzeniu pojazdu. W tym samym czasie za pomocą urządzenia eye-tracker śledzone są ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę.

Projekt Atlas ma na celu sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi. Wykaże więc m. in. który z formatów przyciąga największą uwagę kierowców podczas jazdy. Jego wyniki pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie dostępnych nośników outdoorowych. Badanie obejmie kluczowe formaty mediów OOH.

Główna faza badania potrwa ok. 8 tygodni i obejmie blisko tysiąc uczestników rozdzielonych na 12 grup, które zetkną się z różnymi kombinacjami marek, formatów nośników, częstotliwości kontaktów z nimi oraz ich umiejscowienia. Ströer podkreśla, że jest to pierwsza w Polsce próba laboratoryjna na tak dużej próbie respondentów.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.