Omnicom z Publicisem stworzą reklamowego giganta

Omnicom z Publicisem stworzą reklamowego giganta

Brief.pl / Aktualności

Omnicom Group oraz Publicis Groupe zawarły ostateczne porozumienie dotyczące połączenia. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie sieć świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej i PR.

-

Połączenie zostało jednomyślnie zaaprobowane przez rady dyrektorów obu sieci. Na czele Publicis Omnicom Group staną: dyrektor generalny Omnicom Group John Wren oraz Maurice Lévy - dyrektor generalny Publicis Groupe.

Do nowej grupy należeć będą m.in. agencje: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Fleishman-Hillard, Ketchum, MSLGroup oraz Proximity.

Zeszłoroczne przychody obu firm, które zatrudniają łącznie ponad 130 tys. osób, wyniosły 22,7 mld dol.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.