TOP 10 celebrytów - lokomotywy reklamowe pierwszego półrocza 2013

TOP 10 celebrytów - lokomotywy reklamowe pierwszego półrocza 2013

Brief.pl / Aktualności

Gwiazdy TVN oceniające talenty z przeróżnych dziedzin przyniosły najwięcej milionów reklamowych zysków. „X Factor” okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w pierwszej połowie 2013 r. Dwa pozostałe miejsca na podium również zajęły programy TVN.

-

Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w pierwszej połowie 2013 r.

W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki programów jakie emitowane były od początku stycznia do końca czerwca. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji celebrytów wysunęło się grono jurorów talent show „X Factor”. Ten program zarobił na reklamach 83 mln złotych.

Przypomnijmy, że Magda Gessler i jej „Kuchenne Rewolucje” okazały się najbardziej zyskowne w całym 2012 roku. Teraz słynna restauratorka zajęła trzecie miejsce z kwotą 65,4 mln złotych. Oprócz jurorów „X Factor” „Kuchenne Rewolucje” wyprzedził talk show „Rozmowy w Toku” Ewy Drzyzgi, który zarobił 68 mln złotych. Wszystkie programy z podium rankingu są ofertą TVN.

Nowością jest uplasowanie się w pierwszej dziesiątce i to na wysokim szóstym miejscu Bronisława Cieślaka. Jego nadawany przez Polsat kryminalny serial „Malanowski & Partnerzy” zyskał niemal 37 mln zł. Również wcześniej nie znalazła się w żadnym rankingu dochodowych gwiazd Tadeusz Sznuk. Tym razem przypadło jego nadawanemu od bardzo wielu lat programowi „Jeden z Dziesięciu” dziewiąte miejsce z 31,8 mln złotych dochodów z reklam.

 

TOP 10 Celebryci – lokomotywy reklamowe (Pierwsze półrocze 2013 – premiery i powtórki)

 

1. Wojewódzki, Mozil, Okupnik, Kazadi (X Factor – TVN) 83 mln zł

2. Ewa Drzyzga (Rozmowy w Toku – TVN) 68 mln zł

3. Magda Gessler (Kuchenne Rewolucje – TVN) 65,4 mln zł

4. Sztaba, Kora, Zapędowska, Łozowski, Rock, Sykut (Must be the Music - Polsat) 56 mln zł

5. Janowski (Jaka to Melodia – TVP1) 50,0 mln zł

6. Bronisław Cieślak (Malanowski & Partnerzy – Polsat) 36,9 mln zł

7. Krupa, Sokołowska, Tyszka, Woliński, Piróg (Top Model - TVN) 36,8 mln zł

8. Steczkowska, Markowska, Piekarczyk, Tomson i Baron, Marika, Musiał, Krefft, Kamel (The Voice of Poland – TVP2) 35,0 mln zł

9. Tadeusz Sznuk (Jeden z Dziesięciu – TVP2) 31,8 mln zł

10. Wojewódzki (Kuba Wojewódzki – TVN) 27,5 mln zł

 

W zestawieniu najwięcej kosztujących 30 sekund w spotach emitowanych obok gwiazdorskich programów najdroższy okazał się reklamowy czas również przy „X Factor” – średnio wart 45,2 tys. złotych. Kolejne miejsce to „Must Be The Music” – 37,7 tys. zł, a trzecie „Kuchenne Rewolucje” Magdy Gessler – 33,8 tys. zł. Tę samą kwotę trzeba było zapłacić za 30 sekund spotu przy „Top Model”

 

TOP 10 Celebryci – lokomotywy reklamowe, średni koszt spotu emitowanego przy celebryckich programach (Pierwsze półrocze 2013 – premiery i powtórki)

 

1. Wojewódzki, Mozil, Okupnik, Kazadi (X Factor – TVN) 45,2 tys. zł

2. Sztaba, Kora, Zapędowska, Łozowski, Rock, Sykut (Must be the Music - Polsat) 37,7 tys. zł

3. Magda Gessler (Kuchenne Rewolucje – TVN) 33,8 tys. zł

4. Krupa, Sokołowska, Tyszka, Woliński, Piróg (Top Model – TVN) 33,8 tys. zł

5. Jujka/Liszowska/Malitowski/Andersz/Głogowska/Dowbor (Got to Dance: Tylko Taniec – Polsat) 25,2 tys. zł

6. Agnieszka Szulim (Na Językach – TVN) 22,2 tys. zł

7. Nguyen/Rozenek/Pągowski (Bitwa o Dom – TVN) 21,2 tys. zł

8. Małgorzata Rozenek (Perfekcyjna Pani Domu – TVN) 19,4 tys. zł

9. Wojewódzki (Kuba Wojewódzki – TVN) 19 tys. zł

10. Michał Olszański (Express Reporterów – TVP 2) 18,9 tys. zł

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?