TOP 10 celebrytów - lokomotywy reklamowe pierwszego półrocza 2013

TOP 10 celebrytów - lokomotywy reklamowe pierwszego półrocza 2013

Brief.pl / Aktualności

Gwiazdy TVN oceniające talenty z przeróżnych dziedzin przyniosły najwięcej milionów reklamowych zysków. „X Factor” okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w pierwszej połowie 2013 r. Dwa pozostałe miejsca na podium również zajęły programy TVN.

-

Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w pierwszej połowie 2013 r.

W rankingu ujęto przychody reklamowe przypadające na wszystkie premiery i powtórki programów jakie emitowane były od początku stycznia do końca czerwca. W zestawieniu na czołówkę najlepiej zarabiających dla swoich stacji celebrytów wysunęło się grono jurorów talent show „X Factor”. Ten program zarobił na reklamach 83 mln złotych.

Przypomnijmy, że Magda Gessler i jej „Kuchenne Rewolucje” okazały się najbardziej zyskowne w całym 2012 roku. Teraz słynna restauratorka zajęła trzecie miejsce z kwotą 65,4 mln złotych. Oprócz jurorów „X Factor” „Kuchenne Rewolucje” wyprzedził talk show „Rozmowy w Toku” Ewy Drzyzgi, który zarobił 68 mln złotych. Wszystkie programy z podium rankingu są ofertą TVN.

Nowością jest uplasowanie się w pierwszej dziesiątce i to na wysokim szóstym miejscu Bronisława Cieślaka. Jego nadawany przez Polsat kryminalny serial „Malanowski & Partnerzy” zyskał niemal 37 mln zł. Również wcześniej nie znalazła się w żadnym rankingu dochodowych gwiazd Tadeusz Sznuk. Tym razem przypadło jego nadawanemu od bardzo wielu lat programowi „Jeden z Dziesięciu” dziewiąte miejsce z 31,8 mln złotych dochodów z reklam.

 

TOP 10 Celebryci – lokomotywy reklamowe (Pierwsze półrocze 2013 – premiery i powtórki)

 

1. Wojewódzki, Mozil, Okupnik, Kazadi (X Factor – TVN) 83 mln zł

2. Ewa Drzyzga (Rozmowy w Toku – TVN) 68 mln zł

3. Magda Gessler (Kuchenne Rewolucje – TVN) 65,4 mln zł

4. Sztaba, Kora, Zapędowska, Łozowski, Rock, Sykut (Must be the Music - Polsat) 56 mln zł

5. Janowski (Jaka to Melodia – TVP1) 50,0 mln zł

6. Bronisław Cieślak (Malanowski & Partnerzy – Polsat) 36,9 mln zł

7. Krupa, Sokołowska, Tyszka, Woliński, Piróg (Top Model - TVN) 36,8 mln zł

8. Steczkowska, Markowska, Piekarczyk, Tomson i Baron, Marika, Musiał, Krefft, Kamel (The Voice of Poland – TVP2) 35,0 mln zł

9. Tadeusz Sznuk (Jeden z Dziesięciu – TVP2) 31,8 mln zł

10. Wojewódzki (Kuba Wojewódzki – TVN) 27,5 mln zł

 

W zestawieniu najwięcej kosztujących 30 sekund w spotach emitowanych obok gwiazdorskich programów najdroższy okazał się reklamowy czas również przy „X Factor” – średnio wart 45,2 tys. złotych. Kolejne miejsce to „Must Be The Music” – 37,7 tys. zł, a trzecie „Kuchenne Rewolucje” Magdy Gessler – 33,8 tys. zł. Tę samą kwotę trzeba było zapłacić za 30 sekund spotu przy „Top Model”

 

TOP 10 Celebryci – lokomotywy reklamowe, średni koszt spotu emitowanego przy celebryckich programach (Pierwsze półrocze 2013 – premiery i powtórki)

 

1. Wojewódzki, Mozil, Okupnik, Kazadi (X Factor – TVN) 45,2 tys. zł

2. Sztaba, Kora, Zapędowska, Łozowski, Rock, Sykut (Must be the Music - Polsat) 37,7 tys. zł

3. Magda Gessler (Kuchenne Rewolucje – TVN) 33,8 tys. zł

4. Krupa, Sokołowska, Tyszka, Woliński, Piróg (Top Model – TVN) 33,8 tys. zł

5. Jujka/Liszowska/Malitowski/Andersz/Głogowska/Dowbor (Got to Dance: Tylko Taniec – Polsat) 25,2 tys. zł

6. Agnieszka Szulim (Na Językach – TVN) 22,2 tys. zł

7. Nguyen/Rozenek/Pągowski (Bitwa o Dom – TVN) 21,2 tys. zł

8. Małgorzata Rozenek (Perfekcyjna Pani Domu – TVN) 19,4 tys. zł

9. Wojewódzki (Kuba Wojewódzki – TVN) 19 tys. zł

10. Michał Olszański (Express Reporterów – TVP 2) 18,9 tys. zł

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.