PeoPay w bankomatach

PeoPay w bankomatach

Brief.pl / Technologie

Bank Pekao rozszerza funkcjonalność aplikacji do płatności mobilnych PeoPay o możliwość wybierania pieniędzy z bankomatów. Do końca roku wypłaty tą metodą będą bezprowizyjne.

-

Aplikacja PeoPay umożliwia szybkie płatności między telefonami komórkowymi i w punktach usługowo-handlowych oraz  sprawdzenie historii rachunku i salda. Obecnie do funkcjonalności dolączyły także wypłaty z bankomatów.

– Chcemy, by klienci przyzwyczaili się do używania telefonu w każdej sytuacji, kiedy potrzebują dostępu do swoich środków finansowych, także poprzez wypłatę z bankomatu bez użycia tradycyjnej karty płatniczej. Naszym celem jest jednak to, by zaczęli używać telefonu do realizacji płatności bezgotówkowych – mówi Wojciech Pantkowski, dyrektor departamentu klienta detalicznego w Banku Pekao.

Zainstalowanie aplikacji PeoPay trwa ok. 3 minut. Wystarczy pobrać ją ze sklepu internetowego, zarejestrować się i otworzyć rachunek do płatności mobilnych. Nie jest potrzebna wizyta w oddziale Banku. Nie trzeba być także klientem Pekao, ponieważ każdy użytkownik dostaje do dyspozycji swój indywidualny rachunek prepaid. Rachunek do płatności mobilnych można zasilić online z dowolnej karty, przelewem od innego użytkownika systemu czy zwykłym przelewem bankowym. Aplikacja umożliwia również przesyłanie pieniędzy na numer telefonu komórkowego poprzez zeskanowanie QR kodu zaprezentowanego na telefonie odbiorcy lub poprzez zbliżenie telefonów obsługujących protokół NFC. Użytkownik, który nie posiada PeoPay dostanie SMS z informacją,  jak zarejestrować się i otrzymać przesłane pieniądze.

Według dnych Banku Pekao aplikacja PeoPay od czasu jej udostępniania była najczęściej ściągana na telefony Samsung Galaxy S3 (ok. 14 proc) oraz S2 (ok. 9 proc.). Wśród sieci komórkowych, działających na polskim rynku, z PeoPay korzystali najczęściej abonenci Play (ok. 27 proc.).

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.