Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Magazyn / Aktualności

Tradycyjnie już wakacyjne wydanie magazynu „Brief” w całości poświęcone jest silnym markom. O sile marki, potrzebie spójnej filozofii przyświecającej działaniom oraz przekładaniu pasji na powodzenie w biznesie opowie Richard Branson, twórca Virgin Group. Zachęcamy do lektury!

-

Temat numeru: Silne marki

Wywiad z Richardem Bransonem, twórcą Virgin Group, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.


:: ::

W Briefingu m.in.:

Mocna marka w dobie cyfrowego konsumenta. „Marketing 4 Business” - Agnieszka Węglarz

Światowy Szczyt Kobiet. Ktoś kiedyś powiedział, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”...

mBank: czarny pas w bankowości... kolorowe pasy w logo. mBank dojrzewa i otwiera się na nowe grupy konsumentów...

:: ::

W Business Today m.in.:

Wszyscy jesteśmy batmanami. Prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych.

Brazylijski hit sezonu. Łatwo je zauważyć. Noszą je zarówno plażowicze, jak i pracownicy niezobowiązani do przestrzegania ścisłego dress code'u. Gumowe klapki-japonki marki Havaianas zawojowały świat.

Nowoczesna bankowość. O nowych technologiach wykorzystywanych w zakresie bankowości, zmianach wizerunkowych PKO Banku Polskiego, a także współpracy banku z warszawską społecznością opowiada Tomasz Marszałł

 :: ::

W Business Services m.in.:

Nie sprawdziły się czarne scenariusze. O celach nowego właściciela marki Frugo i o tym, co właściwie oznacza reaktywacja marki po latach, mówi Paulina Włodarska-Grodzińska.

Czy śni Ci się Biedronka? Wiele marek marzy o dystrybucji w sieciach dyskontowych, np. w Biedronce, bo to oznacza gigantyczną sprzedaż, rozwój biznesu i brak trosk. Przynajmniej na początku...

Y, czyli pokolenie ekspertów marketingowych. O tym, dlaczego Nike nie zdecydował się sponsorować Rihanny i czym różnią się przedstawiciele pokolenia Y w Polsce, Rosji czy Indiach, opowiada Mattias Behrer.

:: ::

W Brief Style:

Budowanie marki a'la Radio Maryja. „Następny poziom” Paweł Tkaczyk

Silna marka Pana Marka. „Gwoździem w mózg” Leszek Stafiej

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.