Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Magazyn / Aktualności

Tradycyjnie już wakacyjne wydanie magazynu „Brief” w całości poświęcone jest silnym markom. O sile marki, potrzebie spójnej filozofii przyświecającej działaniom oraz przekładaniu pasji na powodzenie w biznesie opowie Richard Branson, twórca Virgin Group. Zachęcamy do lektury!

-

Temat numeru: Silne marki

Wywiad z Richardem Bransonem, twórcą Virgin Group, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.


:: ::

W Briefingu m.in.:

Mocna marka w dobie cyfrowego konsumenta. „Marketing 4 Business” - Agnieszka Węglarz

Światowy Szczyt Kobiet. Ktoś kiedyś powiedział, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”...

mBank: czarny pas w bankowości... kolorowe pasy w logo. mBank dojrzewa i otwiera się na nowe grupy konsumentów...

:: ::

W Business Today m.in.:

Wszyscy jesteśmy batmanami. Prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych.

Brazylijski hit sezonu. Łatwo je zauważyć. Noszą je zarówno plażowicze, jak i pracownicy niezobowiązani do przestrzegania ścisłego dress code'u. Gumowe klapki-japonki marki Havaianas zawojowały świat.

Nowoczesna bankowość. O nowych technologiach wykorzystywanych w zakresie bankowości, zmianach wizerunkowych PKO Banku Polskiego, a także współpracy banku z warszawską społecznością opowiada Tomasz Marszałł

 :: ::

W Business Services m.in.:

Nie sprawdziły się czarne scenariusze. O celach nowego właściciela marki Frugo i o tym, co właściwie oznacza reaktywacja marki po latach, mówi Paulina Włodarska-Grodzińska.

Czy śni Ci się Biedronka? Wiele marek marzy o dystrybucji w sieciach dyskontowych, np. w Biedronce, bo to oznacza gigantyczną sprzedaż, rozwój biznesu i brak trosk. Przynajmniej na początku...

Y, czyli pokolenie ekspertów marketingowych. O tym, dlaczego Nike nie zdecydował się sponsorować Rihanny i czym różnią się przedstawiciele pokolenia Y w Polsce, Rosji czy Indiach, opowiada Mattias Behrer.

:: ::

W Brief Style:

Budowanie marki a'la Radio Maryja. „Następny poziom” Paweł Tkaczyk

Silna marka Pana Marka. „Gwoździem w mózg” Leszek Stafiej

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.