Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu "Brief"?

Magazyn / Aktualności

Tradycyjnie już wakacyjne wydanie magazynu „Brief” w całości poświęcone jest silnym markom. O sile marki, potrzebie spójnej filozofii przyświecającej działaniom oraz przekładaniu pasji na powodzenie w biznesie opowie Richard Branson, twórca Virgin Group. Zachęcamy do lektury!

-

Temat numeru: Silne marki

Wywiad z Richardem Bransonem, twórcą Virgin Group, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.


:: ::

W Briefingu m.in.:

Mocna marka w dobie cyfrowego konsumenta. „Marketing 4 Business” - Agnieszka Węglarz

Światowy Szczyt Kobiet. Ktoś kiedyś powiedział, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”...

mBank: czarny pas w bankowości... kolorowe pasy w logo. mBank dojrzewa i otwiera się na nowe grupy konsumentów...

:: ::

W Business Today m.in.:

Wszyscy jesteśmy batmanami. Prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych.

Brazylijski hit sezonu. Łatwo je zauważyć. Noszą je zarówno plażowicze, jak i pracownicy niezobowiązani do przestrzegania ścisłego dress code'u. Gumowe klapki-japonki marki Havaianas zawojowały świat.

Nowoczesna bankowość. O nowych technologiach wykorzystywanych w zakresie bankowości, zmianach wizerunkowych PKO Banku Polskiego, a także współpracy banku z warszawską społecznością opowiada Tomasz Marszałł

 :: ::

W Business Services m.in.:

Nie sprawdziły się czarne scenariusze. O celach nowego właściciela marki Frugo i o tym, co właściwie oznacza reaktywacja marki po latach, mówi Paulina Włodarska-Grodzińska.

Czy śni Ci się Biedronka? Wiele marek marzy o dystrybucji w sieciach dyskontowych, np. w Biedronce, bo to oznacza gigantyczną sprzedaż, rozwój biznesu i brak trosk. Przynajmniej na początku...

Y, czyli pokolenie ekspertów marketingowych. O tym, dlaczego Nike nie zdecydował się sponsorować Rihanny i czym różnią się przedstawiciele pokolenia Y w Polsce, Rosji czy Indiach, opowiada Mattias Behrer.

:: ::

W Brief Style:

Budowanie marki a'la Radio Maryja. „Następny poziom” Paweł Tkaczyk

Silna marka Pana Marka. „Gwoździem w mózg” Leszek Stafiej

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.