150 lat marki Martini

Brief.pl / Inspiracje

Producent włoskiego wermutu i wina musującego obchodzi w tym roku 150-lecie. Przygotowane z tej okazji aktywności mają podkreślać tradycję marki oraz jej związek z włoską radością życia.

-

Z tej okazji firma m.in. powróćiła do legendarnego partnerstwa z Porsche w ramach Martini Racine, które odbędzie się nad jeziorem Como we Włoszech.

Marka Martini powstała w 1863r. we włoskim Pessione przez znawcę wina Alessandro Martini i zielarza Luigi Rossi. Firma rozpoczęła działalność od produkcji wermutów, by następnie zająć się także włoskimi winami musującymi. Ściśle strzeżone receptury trunków, składające się z ponad 40-składnikowej kombinacji ziół, kwiatów, owoców, korzeni i przypraw, znane sątylko czterem osobom, tzw. Martini Master Blenders.

Firma Bacardi nabyła grupę Martini & Rossi w 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.