150 lat marki Martini

Brief.pl / Inspiracje

Producent włoskiego wermutu i wina musującego obchodzi w tym roku 150-lecie. Przygotowane z tej okazji aktywności mają podkreślać tradycję marki oraz jej związek z włoską radością życia.

-

Z tej okazji firma m.in. powróćiła do legendarnego partnerstwa z Porsche w ramach Martini Racine, które odbędzie się nad jeziorem Como we Włoszech.

Marka Martini powstała w 1863r. we włoskim Pessione przez znawcę wina Alessandro Martini i zielarza Luigi Rossi. Firma rozpoczęła działalność od produkcji wermutów, by następnie zająć się także włoskimi winami musującymi. Ściśle strzeżone receptury trunków, składające się z ponad 40-składnikowej kombinacji ziół, kwiatów, owoców, korzeni i przypraw, znane sątylko czterem osobom, tzw. Martini Master Blenders.

Firma Bacardi nabyła grupę Martini & Rossi w 1993 roku.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.