PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

Brief.pl / Inspiracje

Wystartowała kampania reklamowa na platformie DSP DoubleClick z placementami wideo na YouTube. Zdaniem jej twórców to pierwsza w Polsce kampania w tym serwisie w modelu RTB (Real-Time Bidding). Została ona przygotowana na zlecenie General Motors Poland właściciela marki Opel.

-

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców Oplem Corsą Active w promocyjnej ofercie Opel Kredyt 4x25 proc.  Jednym z jej elementów jest 30-sekundowy spot wideo emitowany wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy  znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami WWW modelu Corsa Active. Youtube i spoty wideo mają pomóc zwiększyć liczbę konwersji i efektywność zgodnie z założonymi KPI.


- Połączenie reklamy wideo w internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest ona coraz chętniej stosowana przez branże, które historycznie większość budżetów reklamowych kierowały do telewizji. Jest obecnie coraz częściej wykorzystywana przez reklamodawców, na co wskazuje już 65-proc. wzrost wydatków na ten typ reklamy w 2012 roku – mówi Paweł Laskowski, managing director Amnet Polska, lokalnego oddziału Aegis Trading Desk, który wykorzystuje wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów.


- RTB to nowy sposób zakupu wideo na YouTube, serwisie, który odwiedza miesięcznie ponad 14 mln użytkowników w Polsce i miliard na całym świecie. Cieszę się, że za sprawą Amnet marka Opel jako pierwsza w Polsce emituje kampanię reklamową wideo w modelu RTB. Jestem pewien, że zachęci to kolejnych reklamodawców do skorzystania z takiego modelu reklamy – komentuje Piotr Marzec, sales manager odpowiedzialny za DoubleClick w ramach Google.


Kampania potrwa do 16 sierpnia br., a jej efektywność będzie oceniana / badana w skali miesiąc do miesiąca.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.