wp - grudzien 2016

PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

Brief.pl / Inspiracje

Wystartowała kampania reklamowa na platformie DSP DoubleClick z placementami wideo na YouTube. Zdaniem jej twórców to pierwsza w Polsce kampania w tym serwisie w modelu RTB (Real-Time Bidding). Została ona przygotowana na zlecenie General Motors Poland właściciela marki Opel.

-

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców Oplem Corsą Active w promocyjnej ofercie Opel Kredyt 4x25 proc.  Jednym z jej elementów jest 30-sekundowy spot wideo emitowany wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy  znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami WWW modelu Corsa Active. Youtube i spoty wideo mają pomóc zwiększyć liczbę konwersji i efektywność zgodnie z założonymi KPI.


- Połączenie reklamy wideo w internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest ona coraz chętniej stosowana przez branże, które historycznie większość budżetów reklamowych kierowały do telewizji. Jest obecnie coraz częściej wykorzystywana przez reklamodawców, na co wskazuje już 65-proc. wzrost wydatków na ten typ reklamy w 2012 roku – mówi Paweł Laskowski, managing director Amnet Polska, lokalnego oddziału Aegis Trading Desk, który wykorzystuje wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów.


- RTB to nowy sposób zakupu wideo na YouTube, serwisie, który odwiedza miesięcznie ponad 14 mln użytkowników w Polsce i miliard na całym świecie. Cieszę się, że za sprawą Amnet marka Opel jako pierwsza w Polsce emituje kampanię reklamową wideo w modelu RTB. Jestem pewien, że zachęci to kolejnych reklamodawców do skorzystania z takiego modelu reklamy – komentuje Piotr Marzec, sales manager odpowiedzialny za DoubleClick w ramach Google.


Kampania potrwa do 16 sierpnia br., a jej efektywność będzie oceniana / badana w skali miesiąc do miesiąca.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.