PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

PIerwsza w Polsce kampania na YouTube w modelu RTB

Brief.pl / Inspiracje

Wystartowała kampania reklamowa na platformie DSP DoubleClick z placementami wideo na YouTube. Zdaniem jej twórców to pierwsza w Polsce kampania w tym serwisie w modelu RTB (Real-Time Bidding). Została ona przygotowana na zlecenie General Motors Poland właściciela marki Opel.

-

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania potencjalnych nabywców Oplem Corsą Active w promocyjnej ofercie Opel Kredyt 4x25 proc.  Jednym z jej elementów jest 30-sekundowy spot wideo emitowany wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy  znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami WWW modelu Corsa Active. Youtube i spoty wideo mają pomóc zwiększyć liczbę konwersji i efektywność zgodnie z założonymi KPI.


- Połączenie reklamy wideo w internecie z nowymi możliwościami docierania do grup docelowych i targetowania powoduje, że jest ona coraz chętniej stosowana przez branże, które historycznie większość budżetów reklamowych kierowały do telewizji. Jest obecnie coraz częściej wykorzystywana przez reklamodawców, na co wskazuje już 65-proc. wzrost wydatków na ten typ reklamy w 2012 roku – mówi Paweł Laskowski, managing director Amnet Polska, lokalnego oddziału Aegis Trading Desk, który wykorzystuje wiodące rozwiązania technologiczne do zakupu mediów.


- RTB to nowy sposób zakupu wideo na YouTube, serwisie, który odwiedza miesięcznie ponad 14 mln użytkowników w Polsce i miliard na całym świecie. Cieszę się, że za sprawą Amnet marka Opel jako pierwsza w Polsce emituje kampanię reklamową wideo w modelu RTB. Jestem pewien, że zachęci to kolejnych reklamodawców do skorzystania z takiego modelu reklamy – komentuje Piotr Marzec, sales manager odpowiedzialny za DoubleClick w ramach Google.


Kampania potrwa do 16 sierpnia br., a jej efektywność będzie oceniana / badana w skali miesiąc do miesiąca.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.