„Polacy z werwą”: innowatorzy

„Polacy z werwą”: innowatorzy

Brief.pl / Aktualności

Michał Borowik, Rafał Brzoska oraz Norbert Redkie i Bartek Kraciuk to kandydaci nominowani w kategorii „Innowacje w biznesie” w organizowanym przez PKN Orlen Plebiscycie „Polacy z werwą”.

-

W plebiscycie znaleźli się kandydaci, których wkład w polską gospodarkę i promocję przedsiębiorczości doceniła także nasza redakcja, publikując w ostatnich latach rankingi 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”. Znalazło się w nich trzy z czterech nazwisk kandydatów z plebiscytu PKN Orlen.

Rafał Brzoska to założyciel i prezes zarządu Grupy Integer.pl, którą tworzy osiem spółek zależnych. Wśród nich jest InPost z siecią samoobsługowych paczkomatów, który jako pierwszy operator pocztowy umożliwił śledzenie przesyłek rejestrowanych na stronie internetowej. Firma Integer.pl to także lider wśród kolporterów reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych.

Z kolei działający razem Norbert Redkie i Bartek Kraciuk to twórcy takich miejsc na mapie Warszawy, jak klubokawiarnia Warszawa Powiśle, Syreni Śpiew czy Lody na patyku. Są twórcami Grupy Warszawa, która łączy biznes z kulturą i sztuką. W dorobku mają też fundację Więcej Sztuki, agencję kreatywną Moderna oraz udział w produkcji filmów.

Zaś Michał Borowik jest m.in. twórcą autorskiej kolekcji sztuki najnowszej „Borowik Collection”, która należy – w ocenie znawców – do pięćdziesięciu najważniejszych kolekcji sztuki współczesnej na świecie.

Jurorami kategorii „Innowacje w biznesie” są: Tomasz Sielicki, Lejb Fogelman, prof. Jerzy Hausner, Ryszard Petru i Jacek Socha.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.