„Polacy z werwą”: innowatorzy

„Polacy z werwą”: innowatorzy

Brief.pl / Aktualności

Michał Borowik, Rafał Brzoska oraz Norbert Redkie i Bartek Kraciuk to kandydaci nominowani w kategorii „Innowacje w biznesie” w organizowanym przez PKN Orlen Plebiscycie „Polacy z werwą”.

-

W plebiscycie znaleźli się kandydaci, których wkład w polską gospodarkę i promocję przedsiębiorczości doceniła także nasza redakcja, publikując w ostatnich latach rankingi 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”. Znalazło się w nich trzy z czterech nazwisk kandydatów z plebiscytu PKN Orlen.

Rafał Brzoska to założyciel i prezes zarządu Grupy Integer.pl, którą tworzy osiem spółek zależnych. Wśród nich jest InPost z siecią samoobsługowych paczkomatów, który jako pierwszy operator pocztowy umożliwił śledzenie przesyłek rejestrowanych na stronie internetowej. Firma Integer.pl to także lider wśród kolporterów reklamowych przesyłek bezadresowych i adresowych.

Z kolei działający razem Norbert Redkie i Bartek Kraciuk to twórcy takich miejsc na mapie Warszawy, jak klubokawiarnia Warszawa Powiśle, Syreni Śpiew czy Lody na patyku. Są twórcami Grupy Warszawa, która łączy biznes z kulturą i sztuką. W dorobku mają też fundację Więcej Sztuki, agencję kreatywną Moderna oraz udział w produkcji filmów.

Zaś Michał Borowik jest m.in. twórcą autorskiej kolekcji sztuki najnowszej „Borowik Collection”, która należy – w ocenie znawców – do pięćdziesięciu najważniejszych kolekcji sztuki współczesnej na świecie.

Jurorami kategorii „Innowacje w biznesie” są: Tomasz Sielicki, Lejb Fogelman, prof. Jerzy Hausner, Ryszard Petru i Jacek Socha.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.