Samsung sprzedaje dwa razy więcej telefonów niż Apple

Samsung sprzedaje dwa razy więcej telefonów niż Apple

Brief.pl / Aktualności

W drugim kwartale 2013 Samsung sprzedał 72,4 mln telefonów, co stanowi 30,4 proc. światowej sprzedaży. Apple sprzedał "tylko" 31,2 mln iPhonów.

-

W "wielkiej piątce" najlepiej sprzedających się się telefonów, oprócz Samsunga i Appla, znalazło się również miejsce dla LG, Lenovo i chińskiego ZTE. Zauważalny jest brak Nokii w zestawieniu. 

Niepokojące dla Apple jest to, że z każdym kwartałem zwiększa się dystans do Samsunga. Dodatkowo coraz mocniej zaczyna naciskać konkurencja w postaci LG oraz Lenovo, których sprzedaż w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosła ponad dwukrotnie.

Udział w rynku, zarówno Samsunga jak i Apple, spadł w porównaniu z poprzednim rokiem. 

Sprzedaż telefonów w 2 kwartale 2013

 

Parę lat temu na podobnej pozycji co dziś Samsung była Nokia. Czy uważacie, że fiński producent telefonów ma szansę na powrót przynajmniej do "wielkiej piątki"?

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Gemius: Samsung goni Apple

Rekordowa sprzedaż smartfona Samsung Galaxy S4

Smartfon Samsunga zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.