Hyundai wspiera London Hydrogen Network Expansion

Hyundai wspiera London Hydrogen Network Expansion

Brief.pl / CSR

Londyn planuje zostać światowym centrum technologii wodorowej w transporcie, a wykorzystanie modelu ix35 Fuel Cell jest kluczowym elementem projektu London Hydrogen Network Expansion.

-

Napędzane wodorem i wolne od emisji samochody mają wkrótce pojawić się na ulicach Londynu. Pięć egzemplarzy modelu ix35 Fuel Cell, pierwszego na świecie samochodu o napędzie wodorowym, który trafił do produkcji, stanowić będzie integralny element projektu London Hydrogen Network Expansion (LHNE), którego celem jest rozwój strategii dla pojazdów o napędzie wodorowym.

Hyundai wesprze inicjatorów projektu swoim doświadczeniem w technologii wodorowej, aby stworzyć pierwszą w Wielkiej Brytanii wodorową sieć transportową, która obejmie swoim zasięgiem Londyn i południowo-wschodnią Anglię. Wspierany przez rząd i współtworzony przez rządową agencję Technology Strategy Board  projekt LHNE zapewni dostępność nie tylko napędzanych wodorem samochodów, ale także pełną infrastrukturę potrzebną do ich używania, w postaci sieci stacji paliwa wodorowego.

Samochody zostaną udostępnione "kluczowym, publicznym i prywatnym, przewoźnikom stolicy Wielkiej Brytanii".
Wspomniane pięć egzemplarzy będzie pierwszymi spośród tysiąca aut, które Hyundai planuje wyprodukować do 2015 roku w swojej koreańskiej fabryce w Ulsan.


Większość spośród tysiąca samochodów ma trafić na rynek europejski, gdzie dzięki Komisji Europejskiej powstały już inicjatywy związane z technologią wodorową. Jedną z nich jest Wspólna Inicjatywa Technologiczna w Zakresie Ogniw Paliwowych i Wodoru (WIT OPW) promująca wykorzystanie wodoru jako żródła energii o zerowej emisji. Aktualnie w Europie powstaje wiele projektów skupionych wokół tworzenia infrastruktury wodorowej, a wprowadzenie na ulice miast pojazdów napędzanych wodorem przyspieszy ich implementację.



Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.