Polski konsument w lipcu

Polski konsument w lipcu

Brief.pl / Aktualności

Wskaźnik TNS Consumer Index utrzymuje się na podobnym poziomie co w czerwcu, kontynuując kilkumiesięczną tendencję spadkową.

-

Pesymizm nie opuszcza także młodych konsumentów - obserwowany jest istotnie niższy poziom w tradycyjnie najbardziej pozytywnie dotychczas nastawionej grupie najmłodszych osób w wieku do 24. lat. Większy niż w zeszłym miesiącu pesymizm widać także w grupie manadżerów i osób z wyższym wykształceniem.

Gorzej wypada również ocena obecnej sytuacji własnego gospodarstwa domowego. Tymczasem w mediach możemy zaobserwować zdecydowaną poprawę nastrojów. Wszystkie wskaźniki notują tu najwyższe poziomy od początku roku. Coraz więcej pozytywnych sygnałów widać szczególnie w opiniach na temat koniunktury gospodarczej oraz popytu i konsumpcji.

Szczegóły na temat lipcowego wskaźnika dostępne są na stronie TNS Consumer Index.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.