Polski konsument w lipcu

Polski konsument w lipcu

Brief.pl / Aktualności

Wskaźnik TNS Consumer Index utrzymuje się na podobnym poziomie co w czerwcu, kontynuując kilkumiesięczną tendencję spadkową.

-

Pesymizm nie opuszcza także młodych konsumentów - obserwowany jest istotnie niższy poziom w tradycyjnie najbardziej pozytywnie dotychczas nastawionej grupie najmłodszych osób w wieku do 24. lat. Większy niż w zeszłym miesiącu pesymizm widać także w grupie manadżerów i osób z wyższym wykształceniem.

Gorzej wypada również ocena obecnej sytuacji własnego gospodarstwa domowego. Tymczasem w mediach możemy zaobserwować zdecydowaną poprawę nastrojów. Wszystkie wskaźniki notują tu najwyższe poziomy od początku roku. Coraz więcej pozytywnych sygnałów widać szczególnie w opiniach na temat koniunktury gospodarczej oraz popytu i konsumpcji.

Szczegóły na temat lipcowego wskaźnika dostępne są na stronie TNS Consumer Index.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.