Adryańczyk w Lemon Sky

Adryańczyk w Lemon Sky

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Adryańczyk dołączył do działu kreacji w Lemon Sky, gdzie będzie tworzył jeden z seniorskich teamów kreatywnych oraz przejmie funkcję szefa studia graficznego.

-

Adryańczyk posiada ponad 10-letnie doświadzenie zawodowe. Wcześniej jako art director wspierał Hypermedia Isobar w teamie kreatywnym.

Pracował dla takich marek, jak PKO BP, PKO TFI, Inteligo, Menica Polska, Orange, kilku brandów P&G (Olay, Vizir, Pampers, Discreet, Pantene), Reebok, Samsung, Camay, Hoop Cola, Johnson's Baby, Reserved, MTV, Viva i Vh1.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.