Adryańczyk w Lemon Sky

Adryańczyk w Lemon Sky

Brief.pl / Ludzie

Wojciech Adryańczyk dołączył do działu kreacji w Lemon Sky, gdzie będzie tworzył jeden z seniorskich teamów kreatywnych oraz przejmie funkcję szefa studia graficznego.

-

Adryańczyk posiada ponad 10-letnie doświadzenie zawodowe. Wcześniej jako art director wspierał Hypermedia Isobar w teamie kreatywnym.

Pracował dla takich marek, jak PKO BP, PKO TFI, Inteligo, Menica Polska, Orange, kilku brandów P&G (Olay, Vizir, Pampers, Discreet, Pantene), Reebok, Samsung, Camay, Hoop Cola, Johnson's Baby, Reserved, MTV, Viva i Vh1.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.