PolskiPrawnik.pl nagrodził blogi prawnicze

PolskiPrawnik.pl nagrodził blogi prawnicze

Brief.pl / Aktualności

PolskiPrawnik.pl - portal o branży prawniczej i ludziach, którzy ją tworzą - przeprowadził konkurs na najlepiej prowadzone blogi o tematyce prawnej. Po raz pierwszy w Polsce zostały wyłonione blogi najciekawsze i najbardziej poczytne. Tytuł Grand Law Blog 2013 zdobył blog „Przesył Energii” prowadzony przez Piotra Zamrocha, a w plebiscycie czytelników zwyciężył Mikołaj Lech z prowadzonym przez siebie blogiem „Prawna Ochrona Znaków Towarowych”.

-

W sieci są już setki blogów o tematyce prawnej. Prowadzą je adwokaci, radcowie prawni, inni prawnicy, studenci prawa, a także kancelarie. Redakcja portalu Polski Prawnik, chcąc wyłonić te najlepsze zorganizowała otwarty konkurs o tytuł Grand Law Blog 2013 na najlepszy blog prawniczy i plebiscyt na najpopularniejszy blog o tej tematyce.

Kapituła konkursu wyłoniła najlepsze blogi prawnicze, natomiast czytelnicy PolskiPrawnik.pl, w ramach plebiscytu, wybrali te najczęściej przez nich czytane.

Tytuł Grand Law Blog 2013 został przyznany dla bloga „Przesył Energii” prowadzonego przez Piotra Zamrocha. Zaś, za najpopularniejszy czytelnicy uznali blog „Prawna Ochrona Znaków Towarowych” autorstwa Mikołaja Lecha. Wyróżnienia w konkursie zdobyły blogi: „Temida Jest Kobietą”, którego autorką jest Katarzyna Przyborowska oraz „Korporacyjnie.pl”, redagowany przez czwórkę prawników.

W skład kapituły oceniającej weszło czteroosobowe jury w składzie: Ryszard Sowiński - doradca kancelarii prawniczych, Szymon Kwiatkowski - specjalista od e-marketingu prawniczego, Krzysztof Urbanowicz - wydawca portalu Polski Prawnik oraz Ireneusz Walencik - redaktor naczelny portalu.

Warunkiem udziału bloga w konkursie było zgłoszenie go przez autora. Jury oceniało zawartość merytoryczną (treść), wygląd (grafikę) oraz walory komunikacyjne blogów. Brało pod uwagę m.in. częstotliwość wpisów, ilość komentarzy, dostosowanie języka do adresata, wykorzystanie materiałów multimedialnych. Każdy członek jury mógł przyznać do 5 punktów za każde kryterium, w sumie do 15 punktów. Maksymalnie było do zdobycia 60 pkt.

- Widać, że autorzy blogów bardzo mocno angażują się w ich prowadzenie, widać w tym pasję, nie tylko cel biznesowy i obowiązek marketingowy. I dlatego są wspaniałe efekty - mówi redaktor naczelny Polskiego Prawnika, Ireneusz Walencik.

Do konkursu na najlepszy blog wpłynęło 31 zgłoszeń. W plebiscycie czytelnicy zgłosili i ocenili 48 blogów.

 

Najlepsze blogi prawnicze - punktacja końcowa:

1. Przesył Energii  58 pkt.

2. Temida Jest Kobietą  56 pkt.

3. Korporacyjnie.pl 55 pkt.

4. Blog o Rozwodzie i Separacji   52 pkt.

5. Dochodzenie Wierzytelności  51 pkt.

5. Prawna Ochrona Znaków Towarowych  51 pkt.

W plebiscycie Polskiego Prawnika na najpopularniejszy blog prawniczy zwyciężył blog Prawna Ochrona Znaków Towarowych, którego autorem jest Mikołaj  Lech.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?