PolskiPrawnik.pl nagrodził blogi prawnicze

PolskiPrawnik.pl nagrodził blogi prawnicze

Brief.pl / Aktualności

PolskiPrawnik.pl - portal o branży prawniczej i ludziach, którzy ją tworzą - przeprowadził konkurs na najlepiej prowadzone blogi o tematyce prawnej. Po raz pierwszy w Polsce zostały wyłonione blogi najciekawsze i najbardziej poczytne. Tytuł Grand Law Blog 2013 zdobył blog „Przesył Energii” prowadzony przez Piotra Zamrocha, a w plebiscycie czytelników zwyciężył Mikołaj Lech z prowadzonym przez siebie blogiem „Prawna Ochrona Znaków Towarowych”.

-

W sieci są już setki blogów o tematyce prawnej. Prowadzą je adwokaci, radcowie prawni, inni prawnicy, studenci prawa, a także kancelarie. Redakcja portalu Polski Prawnik, chcąc wyłonić te najlepsze zorganizowała otwarty konkurs o tytuł Grand Law Blog 2013 na najlepszy blog prawniczy i plebiscyt na najpopularniejszy blog o tej tematyce.

Kapituła konkursu wyłoniła najlepsze blogi prawnicze, natomiast czytelnicy PolskiPrawnik.pl, w ramach plebiscytu, wybrali te najczęściej przez nich czytane.

Tytuł Grand Law Blog 2013 został przyznany dla bloga „Przesył Energii” prowadzonego przez Piotra Zamrocha. Zaś, za najpopularniejszy czytelnicy uznali blog „Prawna Ochrona Znaków Towarowych” autorstwa Mikołaja Lecha. Wyróżnienia w konkursie zdobyły blogi: „Temida Jest Kobietą”, którego autorką jest Katarzyna Przyborowska oraz „Korporacyjnie.pl”, redagowany przez czwórkę prawników.

W skład kapituły oceniającej weszło czteroosobowe jury w składzie: Ryszard Sowiński - doradca kancelarii prawniczych, Szymon Kwiatkowski - specjalista od e-marketingu prawniczego, Krzysztof Urbanowicz - wydawca portalu Polski Prawnik oraz Ireneusz Walencik - redaktor naczelny portalu.

Warunkiem udziału bloga w konkursie było zgłoszenie go przez autora. Jury oceniało zawartość merytoryczną (treść), wygląd (grafikę) oraz walory komunikacyjne blogów. Brało pod uwagę m.in. częstotliwość wpisów, ilość komentarzy, dostosowanie języka do adresata, wykorzystanie materiałów multimedialnych. Każdy członek jury mógł przyznać do 5 punktów za każde kryterium, w sumie do 15 punktów. Maksymalnie było do zdobycia 60 pkt.

- Widać, że autorzy blogów bardzo mocno angażują się w ich prowadzenie, widać w tym pasję, nie tylko cel biznesowy i obowiązek marketingowy. I dlatego są wspaniałe efekty - mówi redaktor naczelny Polskiego Prawnika, Ireneusz Walencik.

Do konkursu na najlepszy blog wpłynęło 31 zgłoszeń. W plebiscycie czytelnicy zgłosili i ocenili 48 blogów.

 

Najlepsze blogi prawnicze - punktacja końcowa:

1. Przesył Energii  58 pkt.

2. Temida Jest Kobietą  56 pkt.

3. Korporacyjnie.pl 55 pkt.

4. Blog o Rozwodzie i Separacji   52 pkt.

5. Dochodzenie Wierzytelności  51 pkt.

5. Prawna Ochrona Znaków Towarowych  51 pkt.

W plebiscycie Polskiego Prawnika na najpopularniejszy blog prawniczy zwyciężył blog Prawna Ochrona Znaków Towarowych, którego autorem jest Mikołaj  Lech.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.