Komputronik z programem Energy Star

Komputronik z programem Energy Star

Brief.pl / Aktualności

Komputronik przyłączył się do ogólnoświatowego programu Energy Star, uruchamiając jednocześnie usługę certyfikowania sprzętu zgodnie ze standardem Energy Star 5.0.

-

Zgodnie z przeprowadzonymi na zlecenie programu badaniami, zakup sprzętu oznaczonego logo Energy Star może zmniejszyć zużycie prądu i wiążące się z tym koszty aż o 30 proc. w skali roku. Pierwszym certyfikowanym produktem spółki jest komputer Komputronik Pro DX-250.

Firma dysponuje również własnym laboratorium, które umożliwia samodzielne certyfikowanie produktów, dzięki czemu może świadczyć usługi certyfikacji dla innych firm.

Program Energy Star został zainicjowany w 1992 roku przez Amerykańską Agencję Ochrony Środowiska (EPA) oraz Amerykański Departament Energii (DOE). Ma na celu promowanie energooszczędnych produktów i zmniejszenie wydzielania gazów będących przyczyną efektu cieplarnianego. Standard Energy Star 5.0, to najwyższy z dotychczasowych, obowiązuje od 1 lipca 2009 roku.

 - Przyłączenie się do programu Energy Star jest dowodem na to, że istotne jest dla nas wspieranie działań ekologicznych. Dbanie o środowisko naturalne powinno być istotne dla każdego konsumenta. Używając produktów ze standardem Energy Star 5.0 oszczędzamy energię dzięki czemu zapobiegamy emisji dwutlenku węgla, uznawanego za główną przyczynę efektu cieplarnianego. Posiadając komputer oznaczony logo programu Energy Starużytkownicy mają gwarancję, że spełnia on rygorystyczne kryteria energooszczędności, zapewniając tym samym niskie zużycie energii elektrycznej, zmniejszoną emisję dwutlenku węgla oraz obniżone koszty eksploatacji. Zakończyliśmy już pierwszy etap certyfikacji zestawów Komputronik Pro, a kolejne będą sukcesywnie certyfikowane - mówi Joanna Tobiszowska, kierownik działu marketingu w Komputroniku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.