Komputronik z programem Energy Star

Komputronik z programem Energy Star

Brief.pl / Aktualności

Komputronik przyłączył się do ogólnoświatowego programu Energy Star, uruchamiając jednocześnie usługę certyfikowania sprzętu zgodnie ze standardem Energy Star 5.0.

-

Zgodnie z przeprowadzonymi na zlecenie programu badaniami, zakup sprzętu oznaczonego logo Energy Star może zmniejszyć zużycie prądu i wiążące się z tym koszty aż o 30 proc. w skali roku. Pierwszym certyfikowanym produktem spółki jest komputer Komputronik Pro DX-250.

Firma dysponuje również własnym laboratorium, które umożliwia samodzielne certyfikowanie produktów, dzięki czemu może świadczyć usługi certyfikacji dla innych firm.

Program Energy Star został zainicjowany w 1992 roku przez Amerykańską Agencję Ochrony Środowiska (EPA) oraz Amerykański Departament Energii (DOE). Ma na celu promowanie energooszczędnych produktów i zmniejszenie wydzielania gazów będących przyczyną efektu cieplarnianego. Standard Energy Star 5.0, to najwyższy z dotychczasowych, obowiązuje od 1 lipca 2009 roku.

 - Przyłączenie się do programu Energy Star jest dowodem na to, że istotne jest dla nas wspieranie działań ekologicznych. Dbanie o środowisko naturalne powinno być istotne dla każdego konsumenta. Używając produktów ze standardem Energy Star 5.0 oszczędzamy energię dzięki czemu zapobiegamy emisji dwutlenku węgla, uznawanego za główną przyczynę efektu cieplarnianego. Posiadając komputer oznaczony logo programu Energy Starużytkownicy mają gwarancję, że spełnia on rygorystyczne kryteria energooszczędności, zapewniając tym samym niskie zużycie energii elektrycznej, zmniejszoną emisję dwutlenku węgla oraz obniżone koszty eksploatacji. Zakończyliśmy już pierwszy etap certyfikacji zestawów Komputronik Pro, a kolejne będą sukcesywnie certyfikowane - mówi Joanna Tobiszowska, kierownik działu marketingu w Komputroniku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?