Komputronik z programem Energy Star

Komputronik z programem Energy Star

Brief.pl / Aktualności

Komputronik przyłączył się do ogólnoświatowego programu Energy Star, uruchamiając jednocześnie usługę certyfikowania sprzętu zgodnie ze standardem Energy Star 5.0.

-

Zgodnie z przeprowadzonymi na zlecenie programu badaniami, zakup sprzętu oznaczonego logo Energy Star może zmniejszyć zużycie prądu i wiążące się z tym koszty aż o 30 proc. w skali roku. Pierwszym certyfikowanym produktem spółki jest komputer Komputronik Pro DX-250.

Firma dysponuje również własnym laboratorium, które umożliwia samodzielne certyfikowanie produktów, dzięki czemu może świadczyć usługi certyfikacji dla innych firm.

Program Energy Star został zainicjowany w 1992 roku przez Amerykańską Agencję Ochrony Środowiska (EPA) oraz Amerykański Departament Energii (DOE). Ma na celu promowanie energooszczędnych produktów i zmniejszenie wydzielania gazów będących przyczyną efektu cieplarnianego. Standard Energy Star 5.0, to najwyższy z dotychczasowych, obowiązuje od 1 lipca 2009 roku.

 - Przyłączenie się do programu Energy Star jest dowodem na to, że istotne jest dla nas wspieranie działań ekologicznych. Dbanie o środowisko naturalne powinno być istotne dla każdego konsumenta. Używając produktów ze standardem Energy Star 5.0 oszczędzamy energię dzięki czemu zapobiegamy emisji dwutlenku węgla, uznawanego za główną przyczynę efektu cieplarnianego. Posiadając komputer oznaczony logo programu Energy Starużytkownicy mają gwarancję, że spełnia on rygorystyczne kryteria energooszczędności, zapewniając tym samym niskie zużycie energii elektrycznej, zmniejszoną emisję dwutlenku węgla oraz obniżone koszty eksploatacji. Zakończyliśmy już pierwszy etap certyfikacji zestawów Komputronik Pro, a kolejne będą sukcesywnie certyfikowane - mówi Joanna Tobiszowska, kierownik działu marketingu w Komputroniku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.