LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl / Aktualności

Jest to kolejna funkcjonalność, którą portal wprowadza wzorując się na Facebooku i Twitterze.

-

Według aktualnych danych LinkedIn ma obecnie ponad 225 mln użytkowników i 3 mln profili firmowych. Posty sponsorowane mają możliwość wyboru grupy docelowej, co powinno zwiększyć ich skuteczność.

Wcześniej serwis, wzorując się na Facebook Ads, wprowadził własny panel reklamowy, strumień wiadomości czy oznaczanie użytkowników. Wszystkie te funkcjonalności już od dłuższego czasu istnieją na Facebooku i Twitterze. Czy to oznacza, że LinkedIn nie nadąża za szybko zmieniającym się światem mediów społecznościowych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy sobie uświadomić, że Facebook i Twitter nie są konkurencją dla LinkedIn, który jest serwisem B2B (business two business). Również struktura przychodów serwisu jest zupełnie inna - największy przychód generują konta premium oraz ogłoszenia o pracę, a nie jak w przypadku serwisu z Menlo Park reklama.

Z tego powodu wprowadzanie nowych funkcjonalności z pewnym opóźnieniem wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Dzięki temu LinkedIn ma szansę lepiej dopasować swój serwis do wymagającej grupy jaką jest biznes.

Kto z Was posiada konto na LinkedIn? Magazyn "Brief" już tam jest!

 

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Pierwsza polska aplikacja w LinkedIn

Platforma dla profesjonalistów

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.