LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl / Aktualności

Jest to kolejna funkcjonalność, którą portal wprowadza wzorując się na Facebooku i Twitterze.

-

Według aktualnych danych LinkedIn ma obecnie ponad 225 mln użytkowników i 3 mln profili firmowych. Posty sponsorowane mają możliwość wyboru grupy docelowej, co powinno zwiększyć ich skuteczność.

Wcześniej serwis, wzorując się na Facebook Ads, wprowadził własny panel reklamowy, strumień wiadomości czy oznaczanie użytkowników. Wszystkie te funkcjonalności już od dłuższego czasu istnieją na Facebooku i Twitterze. Czy to oznacza, że LinkedIn nie nadąża za szybko zmieniającym się światem mediów społecznościowych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy sobie uświadomić, że Facebook i Twitter nie są konkurencją dla LinkedIn, który jest serwisem B2B (business two business). Również struktura przychodów serwisu jest zupełnie inna - największy przychód generują konta premium oraz ogłoszenia o pracę, a nie jak w przypadku serwisu z Menlo Park reklama.

Z tego powodu wprowadzanie nowych funkcjonalności z pewnym opóźnieniem wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Dzięki temu LinkedIn ma szansę lepiej dopasować swój serwis do wymagającej grupy jaką jest biznes.

Kto z Was posiada konto na LinkedIn? Magazyn "Brief" już tam jest!

 

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Pierwsza polska aplikacja w LinkedIn

Platforma dla profesjonalistów

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.