LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl / Aktualności

Jest to kolejna funkcjonalność, którą portal wprowadza wzorując się na Facebooku i Twitterze.

-

Według aktualnych danych LinkedIn ma obecnie ponad 225 mln użytkowników i 3 mln profili firmowych. Posty sponsorowane mają możliwość wyboru grupy docelowej, co powinno zwiększyć ich skuteczność.

Wcześniej serwis, wzorując się na Facebook Ads, wprowadził własny panel reklamowy, strumień wiadomości czy oznaczanie użytkowników. Wszystkie te funkcjonalności już od dłuższego czasu istnieją na Facebooku i Twitterze. Czy to oznacza, że LinkedIn nie nadąża za szybko zmieniającym się światem mediów społecznościowych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy sobie uświadomić, że Facebook i Twitter nie są konkurencją dla LinkedIn, który jest serwisem B2B (business two business). Również struktura przychodów serwisu jest zupełnie inna - największy przychód generują konta premium oraz ogłoszenia o pracę, a nie jak w przypadku serwisu z Menlo Park reklama.

Z tego powodu wprowadzanie nowych funkcjonalności z pewnym opóźnieniem wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Dzięki temu LinkedIn ma szansę lepiej dopasować swój serwis do wymagającej grupy jaką jest biznes.

Kto z Was posiada konto na LinkedIn? Magazyn "Brief" już tam jest!

 

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Pierwsza polska aplikacja w LinkedIn

Platforma dla profesjonalistów

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.