LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl / Aktualności

Jest to kolejna funkcjonalność, którą portal wprowadza wzorując się na Facebooku i Twitterze.

-

Według aktualnych danych LinkedIn ma obecnie ponad 225 mln użytkowników i 3 mln profili firmowych. Posty sponsorowane mają możliwość wyboru grupy docelowej, co powinno zwiększyć ich skuteczność.

Wcześniej serwis, wzorując się na Facebook Ads, wprowadził własny panel reklamowy, strumień wiadomości czy oznaczanie użytkowników. Wszystkie te funkcjonalności już od dłuższego czasu istnieją na Facebooku i Twitterze. Czy to oznacza, że LinkedIn nie nadąża za szybko zmieniającym się światem mediów społecznościowych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy sobie uświadomić, że Facebook i Twitter nie są konkurencją dla LinkedIn, który jest serwisem B2B (business two business). Również struktura przychodów serwisu jest zupełnie inna - największy przychód generują konta premium oraz ogłoszenia o pracę, a nie jak w przypadku serwisu z Menlo Park reklama.

Z tego powodu wprowadzanie nowych funkcjonalności z pewnym opóźnieniem wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Dzięki temu LinkedIn ma szansę lepiej dopasować swój serwis do wymagającej grupy jaką jest biznes.

Kto z Was posiada konto na LinkedIn? Magazyn "Brief" już tam jest!

 

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Pierwsza polska aplikacja w LinkedIn

Platforma dla profesjonalistów

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.