wp - grudzien 2016

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Brief.pl / Aktualności

Jest to kolejna funkcjonalność, którą portal wprowadza wzorując się na Facebooku i Twitterze.

-

Według aktualnych danych LinkedIn ma obecnie ponad 225 mln użytkowników i 3 mln profili firmowych. Posty sponsorowane mają możliwość wyboru grupy docelowej, co powinno zwiększyć ich skuteczność.

Wcześniej serwis, wzorując się na Facebook Ads, wprowadził własny panel reklamowy, strumień wiadomości czy oznaczanie użytkowników. Wszystkie te funkcjonalności już od dłuższego czasu istnieją na Facebooku i Twitterze. Czy to oznacza, że LinkedIn nie nadąża za szybko zmieniającym się światem mediów społecznościowych?
Żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy sobie uświadomić, że Facebook i Twitter nie są konkurencją dla LinkedIn, który jest serwisem B2B (business two business). Również struktura przychodów serwisu jest zupełnie inna - największy przychód generują konta premium oraz ogłoszenia o pracę, a nie jak w przypadku serwisu z Menlo Park reklama.

Z tego powodu wprowadzanie nowych funkcjonalności z pewnym opóźnieniem wydaje się być słusznym rozwiązaniem. Dzięki temu LinkedIn ma szansę lepiej dopasować swój serwis do wymagającej grupy jaką jest biznes.

Kto z Was posiada konto na LinkedIn? Magazyn "Brief" już tam jest!

 

Źródło: mashable.com

::

Przeczytaj również:

Pierwsza polska aplikacja w LinkedIn

Platforma dla profesjonalistów

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.