Integracja sieci Neste z Shell

Integracja sieci Neste z Shell

Brief.pl / Aktualności

Stacja w Alejach Jerozolimskich w Warszawie to pierwsza stacja ze sklepem Shell, która powstała po przejęciu przez Shell Polska sieci stacji paliw należących dotychczas do Neste Polska.

-

W kwietniu tego roku nastąpiła finalizacja zakupu spółki Neste Polska przez Shell. Dzięki tej transakcji pozycja rynkowa Shell w Polsce ma zostać znacząco wzmocniona.

Aktualnie sieć stacji Shell liczy w Polsce 376 stacji działających pod marką Shell, w tym 310 stacji własnych i 66 stacji partnerskich. Blisko 100 stacji Shell operuje pod marką Neste. Proces włączania tych stacji do sieci Shell trwa. W najbliższych tygodniach rozpoczną funkcjonowanie kolejne stacje Shell w Warszawie, a następnie w innych miastach. Zakończenie procesu integracji stacji Neste z Shell nastąpi w roku 2014. 

Proces połączenia stacji Neste z Shell obejmie budowę nowych sklepów, przebudowę instalacji, dostosowanie technologii do standardów Shell oraz zmianę elementów wizualnych. Zostanie stworzone około tysiąca nowych miejsc pracy. Na każdej nowej stacji zatrudnienie znajdzie kilkunastu nowych pracowników.

- To kolejny ważny rok w inwestycjach Shell na polskim rynku –  mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.