Integracja sieci Neste z Shell

Integracja sieci Neste z Shell

Brief.pl / Aktualności

Stacja w Alejach Jerozolimskich w Warszawie to pierwsza stacja ze sklepem Shell, która powstała po przejęciu przez Shell Polska sieci stacji paliw należących dotychczas do Neste Polska.

-

W kwietniu tego roku nastąpiła finalizacja zakupu spółki Neste Polska przez Shell. Dzięki tej transakcji pozycja rynkowa Shell w Polsce ma zostać znacząco wzmocniona.

Aktualnie sieć stacji Shell liczy w Polsce 376 stacji działających pod marką Shell, w tym 310 stacji własnych i 66 stacji partnerskich. Blisko 100 stacji Shell operuje pod marką Neste. Proces włączania tych stacji do sieci Shell trwa. W najbliższych tygodniach rozpoczną funkcjonowanie kolejne stacje Shell w Warszawie, a następnie w innych miastach. Zakończenie procesu integracji stacji Neste z Shell nastąpi w roku 2014. 

Proces połączenia stacji Neste z Shell obejmie budowę nowych sklepów, przebudowę instalacji, dostosowanie technologii do standardów Shell oraz zmianę elementów wizualnych. Zostanie stworzone około tysiąca nowych miejsc pracy. Na każdej nowej stacji zatrudnienie znajdzie kilkunastu nowych pracowników.

- To kolejny ważny rok w inwestycjach Shell na polskim rynku –  mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.