Integracja sieci Neste z Shell

Integracja sieci Neste z Shell

Brief.pl / Aktualności

Stacja w Alejach Jerozolimskich w Warszawie to pierwsza stacja ze sklepem Shell, która powstała po przejęciu przez Shell Polska sieci stacji paliw należących dotychczas do Neste Polska.

-

W kwietniu tego roku nastąpiła finalizacja zakupu spółki Neste Polska przez Shell. Dzięki tej transakcji pozycja rynkowa Shell w Polsce ma zostać znacząco wzmocniona.

Aktualnie sieć stacji Shell liczy w Polsce 376 stacji działających pod marką Shell, w tym 310 stacji własnych i 66 stacji partnerskich. Blisko 100 stacji Shell operuje pod marką Neste. Proces włączania tych stacji do sieci Shell trwa. W najbliższych tygodniach rozpoczną funkcjonowanie kolejne stacje Shell w Warszawie, a następnie w innych miastach. Zakończenie procesu integracji stacji Neste z Shell nastąpi w roku 2014. 

Proces połączenia stacji Neste z Shell obejmie budowę nowych sklepów, przebudowę instalacji, dostosowanie technologii do standardów Shell oraz zmianę elementów wizualnych. Zostanie stworzone około tysiąca nowych miejsc pracy. Na każdej nowej stacji zatrudnienie znajdzie kilkunastu nowych pracowników.

- To kolejny ważny rok w inwestycjach Shell na polskim rynku –  mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.