Nowa CEO Northern, Central and Eastern Europe w ZenithOptimedia

Nowa CEO Northern, Central and Eastern Europe w ZenithOptimedia

Brief.pl / Ludzie

Nicole Pruesse awansowała w strukturach ZenithOptimedia na nowo utworzone stanowisko CEO Northern, Central and Eastern Europe.

-

Dotychczas była odpowiedzialna za region DACH (Niemcy, Austria i Szwajcaria) oraz kraje nordyckie (Dania, Finlandia, Norwegia i Szwecja). Po awansie jej odpowiedzialność poszerzyła się dodatkowo o 21 krajów z regionu Środkowej i Wschodniej Europy - w tym Polskę - oraz Rosję i Holandię. Jednocześnie pozostaje na stanowisku szefa VivaKi w regionie DACH.

Jako CEO Northern, Central and Eastern Europe będzie raportowała bezpośrednio do Steve’a Kinga, CEO Worldwide ZenithOptimedia i współpracowała ze wszystkimi CEO w regionie - regionalnymi i odpowiadającymi za poszczególne kraje, wspierając rozwój biznesu, dbając o wymianę wiedzy i wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych, oraz kontynuując wdrażanie filozofii Live ROI.

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.