Nostresowe strefy PZU

Nostresowe strefy PZU

Brief.pl / Inspiracje

Do końca sierpnia br. na najpopularniejszych plażach w Polsce dostępne są Nostresowe strefy PZU. Organizatorzy zapewniają przestrzeń do relaksu oraz zabaw dla dzieci i dorosłych.

-

Nostresowe strefy znajdziemy na plażach w ośmiu nadmorskich kurortach m.in. Łebie, Ustce, Kołobrzegu oraz na plażach w Trójmieście i na Półwyspie Helskim. Na ich terenie bezpłatnie skorzystać z bezprzewodowego dostępu do internetu czy naładować baterię telefonu. Dostępne są także leżaki, hamaki i parawany, skrytki depozytowe, zestawy słuchawkowe i audiobooki. Plażowicze preferujący aktywny wypoczynek mają możliwość wzięcia udziału w zajęciach sportowych m.in. z zumby.

Do stref PZU będą kierowały tabliczki zlokalizowane na głównych deptakach, przy wejściach na plażę oraz na ich obszarze. Relacje z imprez będzie można obejrzeć w wakacyjnych, niedzielnych wydaniach „Dzień Dobry TVN”. O bieżących wydarzeniach w strefach informować będzie również Radio Eska.  

Za koncept i kreację odpowiada agencja PZL, zaś za zakup mediów dom mediowy Starlink.  Za działania online - w tym koncept Mocnopomocni.pl - odpowiada VML. Eventy na plażach organizuje dla PZU Agencja Allegro.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.